Forum Discussion

Gootemetoot's avatar
7 years ago
Solved

Fundering knop hoogte verdwenen

Misschien kan iemand mij vertellen hoe dit kan maar ik mis de hoogteknop van de fundering...

Ik heb al spel en laptop opnieuw opgestart om te kijken of dat hielp maar helaas, iemand ervaring hiermee?

• Hey,

Ik had hetzelfde probleem.

Je moet nu een kamer selecteren en dan verschijnt er een pijltje in het midden van de ruimte om de fundering omhoog of omlaag te doen.

(Net zoals je de daken omhoog en omlaag kunt doen)

6 Replies

• Anonymous's avatar
    Anonymous
    7 years ago
    Heb je dit probleem al opgelost? Zo ja, hoe?....
  • Anonymous's avatar
    Anonymous
    7 years ago
    heb je de probleem al opgelost ? ik heb het ook en zoek ook een oplossing als je het hebt opgelost kan je me dan helpen?
  • EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA Staff rankEA Staff
    7 years ago

Ik heb dit kunnen vinden via https://simsvip.com/2018/11/13/the-sims-4-new-game-patch-november-13th-2018/ 

"Previously, every building on a lot had to share the same foundation height. With today’s update, buildings that aren’t connected to each other can now have different foundation heights, or some may have no foundation at all!

We’ve also updated how you adjust the height your building’s foundation. Simply select any room and grab the new widget that appears in the center. By dragging it up or down you’ll find that it’s not only easier to use, but it’ll allow you to create buildings that soar to previously unattainable heights, or structures that are sunk down into the ground."

In het Nederlands:

Je kunt de hoogte van de fundering aanpassen door een kamer te selecteren en op de nieuwe widget te klikken die je in het midden te zien krijgt. Door deze widget naar boven of naar beneden te spelen, pas je de hoogte van de fundering aan.

• Ik heb het nog niet geprobeerd, beetje druk zo rond de feestdagen, na de feestdagen maar eens kijken, baalde enorm en daardoor spel eigenlijk beetje links laten liggen...! 

Hoop dat anderen ook wat hebben aan de tips! 👍🏼

• Hey,

Ik had hetzelfde probleem.

Je moet nu een kamer selecteren en dan verschijnt er een pijltje in het midden van de ruimte om de fundering omhoog of omlaag te doen.

(Net zoals je de daken omhoog en omlaag kunt doen)

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,853 PostsLatest Activity: 19 hours ago