Forum Discussion

Re: Mijn bruiloft glitch

Hey @_Manou1996_ ,

Dat is een lastige situatie!

Welke kavel gebruik je om de winkel/bakkerij te vestigen? Heb je ook geprobeerd om je taarten via het cafetaria van Studentenleven te verkopen?

Heb je ook het probleem proberen op te lossen door de localthumbcache te verwijderen uit de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4. Soms wil dat wel helpen met het opruimen van restanten van cc en mods die in de weg zitten.

Vaak is het toch even doorzoeken naar de beste oplossing en als het niet werkt dan blijven er maar twee opties over: toch je taarten verkopen aan de bakkerij of wachten op een modder die een bakkerij weet te maken waar je jouw taarten kan verkopen.

Laat even weten of het je toch nog is gelukt.

Alvast bedankt en veel plezier met spelen. 😉

5 Replies

• _Manou1996_'s avatar
    _Manou1996_
    New Rookie
    4 years ago

Ik heb mijn bakkerij staan op een lot in Tartosa waar de bomen staan. Ik heb het nog niet geprobeerd om het via de cafetaria van studentenleven te doen. Dat is dan ook nog een optie. Ja iemand anders zei dit ik de dingen allemaal moest verwijderen ik heb dit gedaan maar nu ga ik ook mijn game repareren misschien helpt dit nog. Als er niets anders op zit doe ik het van uit mijn thuis lot en verkoop ik ze aan een bakkerij. 

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    4 years ago

Hey @_Manou1996_ 

Laat even weten of het je toch nog gelukt is. Ik kijk ook nog even naar wat extra mogelijkheden. Zodra ik iets meer weet laat ik het je weten.

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    4 years ago

Het kan goed zijn dat dit nou eenmaal niet een directe optie is in het spel, weet ik niet zeker.

Of is er inmiddels al wel vooruitgang bij jou, @_Manou1996_?

• _Manou1996_'s avatar
    _Manou1996_
    New Rookie
    4 years ago

Ik heb het even gekund daarom dacht ik dat het zo verder kon doen. 

Maar er ging ergens toch iets mis waar door het niet meer ging, Ik heb alles opnieuw gedownload en mijn cc opgeruimd en terug opgezet maar heb het nog niet geprobeerd nu. 

Zal iets laten weten als ik dit terug heb gedaan. Maar als dit inderdaad misschien niet de bedoeling was dat dit kon dan is dit misschien door EA als een fout gezien en weggedaan. 

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    4 years ago
    @_Manou1996_, dat kan inderdaad zo zijn geweest. Mocht je enige progressie zien, voel je vrij om de thread te updaten! 🙂

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,908 PostsLatest Activity: 3 days ago