Forum Discussion

Re: in-game problemen met Horse Ranch

Hey @rchelll,

Als het goed is zijn de glitches en andere problemen grotendeels verholpen met de laatste patchupdate:[UPDATE] Dierenvoeders en stallen uitruimen - Answer HQ (ea.com)

Als de diervoeders blijven hangen in de inventaris gaat er, denk ik, toch iets mis. Zou je een schermopname kunnen maken van het moment waarop jouw Sim de Leeftijd verhogende Lekkernij aan de veulens wil voeren? Wil je dan ook aangeven of je toevallig gebruik maakt van aangepast materieel (cc en/of mods) 

Hoe meer extra informatie je geeft hoe beter ik je zou kunnen helpen.

Als het goed is dan hoef je niets opnieuw te installeren en dus ook niet 'los' per pakket. Deze optie wordt eigenlijk alleen maar gebruikt door zeer vergevorderde spe(e)l(st)ers. 

Laat even weten of je hier iets aan hebt.

6 Replies

• rchelll's avatar
    rchelll
    2 years ago
    @Trismagistos dank je wel voor de reactie!
    Ik heb de laptop niet bij de hand dus hen geen printscreen maar kan vertellen dat zodra ik iets uit de hand wil voeren aan een paard staan alle groenten en fruit opties er, maar niet de leeftijdsverhogende snack. Die zitten in mijn inventaris en kan ik alleen in de wereld plaatsen. Ik kan ze dan niet oppakken en alsnog voeren, die optie is er gewoon niet. De paarden doen er ook niet mee.
    Als ik op een stalvloer klik, is de optie "opschonen" (of hoe hij ook heet) grijs dat ik hem niet aan kan klikken. Ga ik er met de muis op " is deze momenteel in gebruik".

Ik heb de patch geïnstalleerd, toen deze niet bleek te werken voor bovenstaande problemen, heb ik via de EA app nog een keer op repair geklikt en helemaal laten lopen. Geen succes. Ook pc helemaal uit en aan geen effect, ook niet met nog een keer een repair.

Ik had hiervoor de glitch waarbij paarden op 2 benen liepen, deze was wel weg na de patchwork geingestalleerd te hebben maar kreeg er dus bovenstaande 2 problemen voor terug. Ik heb nog nooit met mods gespeeld, had wel wat CC's (alleen via CurseForge) en heb deze al allemaal verwijderd voorafgaand aan het installeren van de patch omdat ik dacht dat dit wellicht het probleem met de paarden op 2 benen veroorzaakte..

Ik kreeg van een andere simmer nog de tip om het mapje localthumbcatch.package te verwijderen uit de sims map op mijn pc en cache via de EA app te legen, maar hierbij ook geen resultaat helaas...

Dus goed advies is welkom! Bvd
  • Hey @rchelll,

Ik denk dat je ook hier te maken hebt met een glitch.

Een beetje als de glitch waarop veulens en paarden op twee benen liepen. 

Als ik je goed begrijp zat de Leeftijdverhogende Lekkernij al in de inventaris van jouw Sim toen je de laatste patchupdate installeerde. In dat geval zit er weinig anders op dan de lekkernij uit de inventaris van je Sims te verkopen of te verwijderen (afval) en een nieuwe te maken of te kopen. 

Laat ajb even weten of je met de nieuwe versie wel succes hebt. 

• Lotje1981's avatar
    Lotje1981
    Rising Ace
    2 years ago

@rchelll  schreef:
    @Trismagistosdank je wel voor de reactie!
    Ik heb de laptop niet bij de hand dus hen geen printscreen maar kan vertellen dat zodra ik iets uit de hand wil voeren aan een paard staan alle groenten en fruit opties er, maar niet de leeftijdsverhogende snack. Die zitten in mijn inventaris en kan ik alleen in de wereld plaatsen. Ik kan ze dan niet oppakken en alsnog voeren, die optie is er gewoon niet. De paarden doen er ook niet mee.

Dat je bij uit de hand voeren de leeftijd verhogende snack niet ertussen ziet staan, maar alleen groente fruit, of prairiegras kan kloppen. Je hebt namelijk een aparte interactie voor het geven van de leeftijd verhogende snack aan je paard.

Ik het gisteren namelijk ook dat hij niet in de lijst staat als je uit de hand voeden kiest. En toen zag ik het apart staan in de lijst sociale interacties.

• monique23051's avatar
    monique23051
    Seasoned Ace
    2 years ago

Hoi, 

Ik speel natuurlijk ook met dit uitbreidingspakket, ben helaas wat minder online de laatste tijd sorry daarvoor, maar merk sinds de nieuwe 'update' of patch dat er nu iets raars gebeurd als mijn Sims verouderen. Als een kind/peuter/baby verouderd krijg ik een melding dat ze geen 'verjaardagsfeestje' in feite hebben gehad, oftewel ze zijn hem/haar vergeten, wat niet waar is...En als een volwassene ouder wordt krijg ik de melding dat ze tiener zijn geworden en ook geen vergeten is door zijn ouders, ik weet het raar he? Enfin heb 2 screenshots gemaakt en heb al een tijdje doorgespeeld maar het blijft helaas verschijnen en ik heb geen Cc of Mods nog steeds niet gelukkig! 

Groetjes en alvast een fijn weekend iedereen (ik weet het het is woensdag maar ik ga heerlijk weekje op vakantie dus we hebben al vrij hahaha)

Monique 

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    2 years ago

Hey @monique23051,

Vreemd dat je dit probleem tegenkomt. 

Zou je eens willen controleren of je het kunt wegwerken door het bestand 'localthumbcache.package' te verwijderen uit de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4 en daarna je spel te repareren?

Ik vermoed dat er nog wat restanten van de eerdere fout uit de voorlaatste patchupdate in jouw spel doorwerken. Die fout is met de laatste patch wel hersteld maar er zijn mogelijk wat resten overgebleven in bepaalde opslagbestanden.

Laat even weten of dat helpt. Zo niet, dan kijken we even verder.

• monique23051's avatar
    monique23051
    Seasoned Ace
    2 years ago

hoi, dankjewel ik ga het proberen @Trismagistos, voor de patch had ik dit dus niet hahaha...en erna wel leuk he?

Fijn weekend alvast, en ja ik laat het je weten als hij het strakjes niet meer doet, moet alleen dan even iemand op laten groeien hahaha...

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 1 hour ago
3,028 Posts