Forum Discussion

Re: Huis word niet meer vuil?

Hey @vangiezen77,

Ik heb het even nagevraagd bij een paar andere spelers en kreeg van een van hen te horen dat het sinds te patchupdate veel langer duurt voordat het stof zich ophoopt.

Reactie: 

"‎Het duurt echt lang voordat er stofhopen opduiken. En het lijkt erop dat als je veel reist, het een eeuwigheid kan duren. ik moest bijna een week thuisblijven voordat het stof weer zichtbaar werd." 

De stofkonijntjes komen dus uiteindelijk wel weer terug maar je moet er wel voor thuisblijven. 

Hopelijk heb je hier wat aan.

Veel plezier met spelen. 😉

5 Replies

• monique23051's avatar
    monique23051
    Seasoned Ace
    3 years ago

Hoi,

Klopt wat @Trismagistos zegt. Heb gisterenavond nog paar uur achter elkaar kunnen spelen en mijn Sim was een kleine 4 dagen NIET thuis en er lag bijna nog géén stof. Dus inderdaad na de patch/update is er iets veranderd! Ik denk dat we moeten wachten tot de nieuwe patch/update tot het weer "normaal' vies gaat worden...

Bedankt voor het uitzoeken,

Groetjes Monique

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    3 years ago

Hey @vangiezen77,

Het heeft even geduurd maar ik heb op het Engelstalige forum toch een bug rapport over het stof weten te vinden!

Ik denk dat het over hetzelfde probleem gaat als waar jij het over had. [OPEN] [BDK] No Dust Appearing on Residential Lots - Answer HQ. Het blijkt dat het stof eigenlijk nog maar één keer terugkeert en daarna helemaal niet meer. Als je wilt kan je hier dus een 'Me too' aanklikken maar, je kunt natuurlijk ook je eigen rapport eraan toevoegen. 

Hopelijk wordt dit dan uiteindelijk door het team mee genomen in een waslijst.

Alvast bedankt.

• Lotje1981's avatar
    Lotje1981
    New Ace
    3 years ago

Mijn huis word weer opnieuw vies. Na de update van 13 september. Wat wel raar is dat ze twee gemoedstoestanden hebben nu. Namelijk:  fijn door een schone kavel en gelukkig doordat in het huis geleefd word, maar de vloer is wel gewoon schoon.

• monique23051's avatar
    monique23051
    Seasoned Ace
    3 years ago
    @Lotje1981 Klopt mijn huis blijft ook schoon terwijl ik nog steeds 1 sim heb die als doel heeft het huis schoonmaken 🙂 Helaas blijft het dus daar ook nog steeds schoon, denk dat het een moeilijke bug is ☹️

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,919 PostsLatest Activity: 8 years ago