Forum Discussion

Re: Objecten in huishoudinventaris(playstation)

Hey @Es-ar-ah1,

Dank je voor je schermopnamen.

Ik heb in de tussentijd ook nog even gezocht naar een bug rapport over het stapelbed met bureauruimte eronder en er een gevonden op de Engelstalige forum pagina die nog open staat. Dat wil zeggen dat er nog geen oplossing of workaround voor is gevonden: [OPEN] Stuff on Desks under Top Bunk disappear - Answer HQ

Op dit moment kan ik je dus alleen vragen of je dit rapport zou willen lezen en als je hetzelfde ervaart als andere spelers hier beschrijven of je dan 'Me too' (Ik ook) zou willen aanklikken.

Om je toch nog even te laten zien wat ik bedoel met het verhogen van de woonlaag heb ik een schermopname ingevoegd. Bij de tekst zie je lange muur staan

Als je een van die strepen selecteert, kan je de muren en dus de woonlaag hoger maken. Dat kan handig zijn als je gebruik maakt van platformen. Maar omdat ik in jouw foto's geen directe problemen zie met de indeling, denk ik toch echt dat het gaat om de bug die in de link staat.

Voorlopig is hier dus geen oplossing voor. Behalve dan het bureau een kwartslag draaien en niets tussen op het bureau en direct onder het bed zetten. 

Hopelijk kan je hiermee weer verder.

Veel plezier met spelen. 😉

1 Reply

• Es-ar-ah1's avatar
    Es-ar-ah1
    3 years ago

Bedankt ik heb op:ik ook geklikt. Ik denk dat ik maar een ander bed moet kopen🙂. ik heb het ook nog 3 dagen geleden aan Simgurunick op twitter gemeld.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,941 PostsLatest Activity: 8 hours ago