Forum Discussion

ReneeNoten's avatar
ReneeNoten
Seasoned Newcomer
5 days ago

Game crasht direct na opstarten

Sinds het bijwerken van de één na laatste update (vlak voordat enchanted by nature uitkwam), loopt mijn game continu direct vast na opstarten. Het beeld gaat niet verder dan het eerste blauwe scherm, de muziek overigens wel. Als ik de game minimaliseer en opnieuw open, is de game een fractie verder in een volgend beeld en kom ik bijvoorbeeld wel in Main Menu scherm, maar kan ik alsnog niets, dingen selecteren, muis bewegen etc. werkt niet. Via taakbeheer moet ik de game sluiten. Ik heb de game al jaren zonder problemen (en zonder mods of cc, deze gebruik ik nooit) kunnen spelen op mijn pc. Ik heb nu zelf al een aantal dingen geprobeerd (requirements pc gecheckt, windows updates gecontroleerd, repair via de EA app, user file map hernoemd, cache van EA app verwijderd, de- en herinstalleren van de game, clean boot van mijn windows, game proberen te starten in offline modus). Niets werkt helaas en ik kan de game volledig niet meer spelen. Kan iemand mij helpen? 

Dank!

1 Reply

• Hey ReneeNoten​,

Jammer genoeg is de DxDiag.txt die je hebt bijgevoegd onvolledig! Op basis van de gegevens die je hebt aangeleverd kan ik dus geen hulp bieden. Er ontbreken gegevens over de opslag, de schijven en de eventuele overige grafische drivers. Misschien heb je het proces ergens onderbroken of is er tijdens de diagnose iets anders misgegaan. Wat ik wel kan zien is dat je pc/laptop: een surface pro 3 uit 2019 met een Processor: Intel(R) Core(TM) i5-1035G7 CPU @ 1.20GHz (8 CPUs), ~1.5GHz eigenlijk net niet voldoende rekenkracht heeft om te voldoen aan alle systeemeisen. The Sims 4 - Systeemeisen voor De Sims 4 zeker als je kijkt naar de grafische kaart die standaard bij deze laptop hoort. De Intel(R) Iris(R) Plus Graphics.

Je kunt zelf op Can You RUN It | Can I Run It | Can My PC Run It controleren wat jouw laptop nodig zou hebben om de Sims 4 wel te kunnen draaien.

Als je een volledige DxDiag.txt bijvoegt, kan ik je meer vertellen.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,939 PostsLatest Activity: 11 hours ago