Forum Discussion

Re: Opdracht geheim genootschap: Tuin van Sprieten verzorgen

Hey @Lotje1981,

Het is al een tijdje geleden dat ik met een Sim het 'Studentenleven' speelde en zeker lid was van het Geheim Genootschap. Je kunt een heel goede handleiding vinden op de pagina van Moonshine Sim, beter bekend als @Simmie99 op dit forum: Sims 4 Gids over Studentenleven - MOONSHINESIM. Kijk dan even onder het kopje Geheim Ggenootschap.

En, volgens mij kan je sprieten ook zelf houden (in de vijver waarin je allerlei waterwezens kunt houden ( Slakken en ook de zogenaamde sprieten) Je kunt de tuin vinden in de bouw/koopmodus onder activiteiten en vaardigheden. 

De sprieten of slakken zal je (in leven modus) afzonderlijk moeten plaatsen maar ze zijn redelijk prijzig en ook lastig in het onderhoud 🤓 

Hopelijk heb je hier wat aan.

2 Replies

• Lotje1981's avatar
    Lotje1981
    New Ace
    2 years ago

Heel erg bedankt voor de tip, maar helaas is  het perceel waar mij  sim woont voor de watertuin te klein, waardoor ik heb daar niet kan plaatsen. En hij kan alleen buiten. Ik kan het natuurlijk proberen met de cheat moveobjects aan.

Ik heb al de gids erover gekeken, maar daar staat niks over de tuin van sprieten verzorgen over hoe je het makkelijkste kan doen. Ik ook al op hun forum hetzelfde voorgelegd, maar daarvan heb ik ook nog geen antwoord op gekregen.

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    2 years ago

Hey @Lotje1981,

Ik kreeg op een gegeven moment meer dan genoeg van al die sprieten aan en om het hoofd van mijn Sim. Zo erg, dat ik het Geheime Genootschap van ellende maar heb verlaten. 

Gelukkig heb ik de opdrachten nog kunnen voltooien. 😉

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,947 PostsLatest Activity: 16 hours ago