Forum Discussion

Hartstikke goed dat nu weer alles werkt zoals het zou moeten, @Julia13Dekker.

Je weet me te vinden als er zich nog iets voordoet.

Voor nu en straks, heel veel plezier met spelen! 😉

4 Replies

• Julia13Dekker's avatar
    Julia13Dekker
    2 years ago
    @Trismagistos Oke, ik heb nu het volgende probleem. Mijn huurder is uit het huurpand gezet omdat hij een overtreding had en niet betaalde. Daar kreeg ik een compensatie voor. Ik wou er nieuwe huurders in doen. Maar de Max huur prijs was ineens €5 ipv wat het was 300. En ik kon ook dus niemand erin zetten dan voor die €5,- Toen dacht ik laat ik het spel ff opnieuw opstarten en repareren daarna weer opstarten nou nog steeds die €5 terwijl het een 5 sterren huur kavel is. Toen gingen er 3 huurders inde ‘ verwarring periode’ als ik dat zo goed zeg weet het even niet. Dan kun je ze er gerechtvaardigd eruit zetten omdat ze dan de aangewezen huur tijd dus voorbij zijn. Dus ik dacht nou dan doe ik dat. Ik zet de rest van de huurders er ook gewoon uit. Nou wou ik die kavels weer vullen met huurders nog steeds alleen maar voor die €5…. Ik snap er niks van hoe kan dat als ik appartementen eerst tussen de 260/350 kon verhuren en nu ineens maar voor die €5 das toch raar
  • Julia13Dekker's avatar
    Julia13Dekker
    2 years ago

Oké dankjewel ik heb d’r even doorheen gelezen en zie Ind dat iets verwijderen of toevoegen zou moeten helpen ik ga t later proberen. Fijne kerst! 🎄En ik hou je op de hoogte hier 

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,947 PostsLatest Activity: 3 days ago