Forum Discussion

Re: Studentenleven gebroken

Het is een goed idee om de basisstappen te doen als je problemen ondervind met het spelen van De Sims 4, @Amberbanana. Verschijnt er nog iets van tekst of een melding als je muiscursor op deze symbolen houdt of er op klikt?

Start met alleen het repareren, mocht dat niet helpen, dan hernoem je De Sims 4 map in je "Documenten\Electronic Arts", vervolgens de cache van de Origin cliënt leegmaken en het spel nog eens repareren. Rechtsklik op De Sim 4 in je spelbibliotheek van de Origin cliënt en dan "Repareren" kiezen.

Dit helpartikel gaat over hoe je de cache van de Origin cliënt kan leegmaken: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Groetjes.

4 Replies

• RealSimmor0's avatar
    RealSimmor0
    6 years ago
    Normaal niet als je deze stappen juist opvolgt, @Amberbanana.
    Voordat je begint hiermee, kan je natuurlijk wel een reservekopie maken van je spelvoortgang. Dit gaat het makkelijkste door de hele map genaamd "Electronic Arts" te kopiëren naar een USB opslagmedium. Je kan hiervoor ook een geheugenkaartje gebruiken, of branden op een DVD-RW.
    Nadat je de basisstappen hebt gedaan, zijn ook de standaard instellingen teruggezet, zoals je De Sims 4 voor de eerste keer opstart. Je eerdere spelvoortgang, is weggehaald en dus niet meer zichtbaar in je spel. Je dient dan te gaan testen, met een nieuwe gemaakte Sim of huishouden.

Groetjes.
  • Amberbanana's avatar
    Amberbanana
    6 years ago
    @RealSimmor0 Ik heb gisterenavond een nieuw spel gestart. Het probleem zat blijkbaar in de save. Ik heb al mijn huishoudens en kavels overgezet en het is opgelost. Thanks anyway!

About Origin Mac

Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,499 PostsLatest Activity: 2 months ago