Forum Discussion

19 Replies

• Muzsey's avatar
    Muzsey
    6 years ago
    @EA_Jason telefoonnummer van de ea helpdesk voor Belgie buiten gebruik? telkens ik wil bellen krijg ik te horen dat het oproep nummer niet in gebruik is
  • Yoo ik het zelf probleem ik kan niet inloggen.

graag oplossing of telefoon nummer die kan bellen.

• RealSimmor0's avatar
    RealSimmor0
    6 years ago
    Daarvoor dien je *zelf* contact op te nemen met de helpdesk via de Engelstalige chat, @ferrarienz567. Zoals @EA_Jason al eerder aangaf.
    Omdat er wereldwijd een nare situatie bezig is, mocht je dat nog niet weten, werd de Nederlandstalige helpdesk gesloten.

Groetjes.
  • EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    6 years ago

Hey iedereen,

Ik heb zojuist een nieuwe tip van mijn collega's gekregen die hiermee moeten helpen zonder dat je contact op hoeft te nemen met onze helpdesk.

Je kunt hiervoor het wachtwoord veranderen van jouw EA account en daarna hoort het weer te werken. 

We hebben ook meldingen gezien waarbij dit niet werkt, maar dat kan komen doordat je op het verkeerde account het wachtwoord aanpast of dat er iets anders aan de hand is met het account. 

Controleer dus of je op het juiste account zit en als het aanpassen van het wachtwoord niet werkt, dan kan je contact opnemen met onze helpdesk via: https://help.ea.com/en/contact-us/

• Beste Mevrouw/Meneer,

Mijn BF1 account is ongeldig. Ik kan niet online spelen. Heeft iemand tips word er best chagrijnig van nu.

Met vriendelijke groeten,

Mij

• Mijn ea account is ongeldig sinds ik online wil gamen op fifa 20. Ik weet niet hoe ik dit moet oplossen.

Graag hoor ik een oplossing

Groetjes Bjorn

• hey, 

kan ik iemand van jullie via email contacteren? ik heb hetzelfde voorval, maar kan nergens meer aan omdat ik denk dat mn oude email hierachter zit en die al een tijdje geleden gewist is. 

mvg, 

Wesley

• RealSimmor0's avatar
    RealSimmor0
    5 years ago
    Als je geen toegang meer hebt tot de e-mail account waarmee je jouw EA / Origin account had geregistreerd, dan zal je contact moeten gaan opnemen met de helpdesk, @Weske01011984.
    Dit verloopt vanwege de minder leuke wereldwijde situatie via de Engelstalige chat. Bezoek daarvoor deze website: https://help.ea.com/en/contact-us/
    Vervolgens ervoor zorgen dat jouw regio ingesteld is op "United States" en dan alle gegevens invullen. De chat in het Engels beginnen.

De openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.

Groetjes.
  • 75330118's avatar
    75330118
    5 years ago

Hee,

ik heb dit probleem ook gehad en is gwn irri

hebben jullie volgende keer weer dit probleem?

Neem via messenger gwn contact op met EA

Ikzelf heb dit ook gedaan en kreeg dezelfde dag nog snel hulp

MVG

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    5 years ago

Hee @75330118,

Dit kan weleens voorkomen en het is simpelweg op te lossen door het wachtwoord van jouw EA account aan te passen. 

Je geeft ook aan dat je via messenger contact op hebt genomen, hoe bedoel je dit?

• @EA_Jason  schreef:

Hee @75330118,

Dit kan weleens voorkomen en het is simpelweg op te lossen door het wachtwoord van jouw EA account aan te passen. 

Je geeft ook aan dat je via messenger contact op hebt genomen, hoe bedoel je dit?

Ik heb op Facebook via messenger naar EA gestuurd

Daar hebben ze mij geholpen met het probleem

Net zoals ik nu ergens problemen mee heb, heb ik ook op messenger naar EA gestuurd

Enkel jammer dat ze nu niets kunnen doen

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    5 years ago

Ah Facebook Messenger daar zitten we inderdaad ook 🙂

Zou je mij kunnen vertellen waar ze je niet mee kunnen helpen @75330118?

• @EA_Jason  schreef:

Ah Facebook Messenger daar zitten we inderdaad ook 🙂

Zou je mij kunnen vertellen waar ze je niet mee kunnen helpen @75330118?

Sims 4 graag had ik de galerij gebruikt, maar de modus beperkte toegang inschakelen lukt niet

Ik start ook Origin als administrator, maar krijg de melding dat ik beheerdersrechten moet hebben

Dus ik weet niet welk probleem er is

Ikzelf ben de enige met beheerdersrechten op de pc waar het gebruikt word

Heb al verschillende stappen ondernomen als ook een nieuw Windows profiel maar werkt ook niet

De persoon zei tegen me, dat ze dit probleem nog nooit had gezien

Als de stappen niet hielpen, kon ze me ook niet verder helpen

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    5 years ago
    @75330118 Heb je een linkje voor mij naar jouw topic zodat we dit topic over ongeldige accounts kunnen houden?

About Origin Mac

Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,499 PostsLatest Activity: 25 days ago