Forum Discussion

Re: Downloaden te traag

Dag @Byunminhun

Dit is niet normaal. Zeer vervelend als je download niet vlot.
Graag wat info om wat meer inzicht in je probleem te krijgen:

1. Gebruik je WIFI of bedraad internet?
  2. Windows of MAC?
  3. Loopt er een ander programma of service op de achtergrond (zoals bv. AV-update) die je downloadsnelheid kan beïnvloeden?
  4. Zijn zulke problemen al eerder opgetreden omwille van storingen bij je internetprovider?

3 Replies

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    8 years ago

Ik heb zelf net wat gedownload en het ging gemiddeld met 30MB/s, een best goede snelheid en ik ondervond verder geen problemen met de snelheid. 

Met de informatie waar @DarkBanishing om vroeg kunnen we dit verder onderzoeken 🙂

• Byunminhun's avatar
    Byunminhun
    8 years ago
    Dankjewel voor je hulp. Ik ben mijn eigen internet, ik heb al mijn apparatuur compleet uit gezet en paar minuten later aan, het gaat hierbij om het spel Dragon Age inquisition btw. Hij is nu veel sneller dan eerst maar nog steeds te traag dan het moet.
  • EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    8 years ago

Zorg ervoor dat je een bekabelde verbinding gebruikt direct van jouw router naar jouw computer. Zorg ervoor dat je geen extra routers gebruikt, extenders, powerplug adapters of wi-fi.

Op deze manier heb je een direct verbinding met jouw router en zal je de beste snelheid moeten krijgen. Er kan wat software op de computer aanwezig zijn die die verbinding hindert, zoals andere downloads, firewalls en virusscanners, YouTube, Spotify, etc. maar deze kun je allemaal tijdelijk uitschakelen om te zien of dit een verbetering geeft. 

About Origin Mac

Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,499 PostsLatest Activity: 2 months ago