Forum Discussion

mazarine234's avatar
6 years ago

Sims 3 op een andere computer

In Origin download die alle sims 3 games die ik heb maar daarna moet ik ze installeren op mijn laptop. Maar het zijn Sims 3 games die ik al op mijn computer heb staan, maar die doet het niet meer dus daarom wil ik ze op mijn laptop zetten. Tijdens de installatie moet je altijd zo’n code in voeren. Bij de basis game accepteerde die wel gewoon de code, maar bij de uitbreidingspakketten niet. Hoe kan ik dus mijn Sims van de ene computer naar mijn laptop krijgen. 

2 Replies

• De Origin cliënt downloaden en installeren op jouw laptop, @mazarine234.
    Daarna aanmelden met de juiste Origin / EA account waarop de productcodes van De Sim 3 en uitbreidingen / aanvullingen waren geregistreerd / verzilverd.
    Ga naar de spelbibliotheek en rechtklik op de speltegel van De Sims 3, kies de Downloaden optie.
    Wacht totdat het spel is gedownload en geïnstalleerd.
    De uitbreidingen en aanvullingen worden vermeld onder hun basisspel.
    Klik op de speltegel van De Sims 3 in de spelbibliotheek van de Origin cliënt.
    Klik op het tabblad Extra content. In deze lijst wordt met een orange knop genaamd Spelen of Downloaden aangegeven welke uitbreidingen / aanvullingen je in jouw bezit hebt.

Er zal niet gevraagd worden om een productcode. Indien je toch een productcode invult om te registreren / verzilveren en er verschijnt een melding dat deze productcode al is gebruikt, dan ben je waarschijnlijk met de verkeerde Origin / EA account aangemeld.

Het is mogelijk dat je de productcodes van De Sims 3 eerst via De Sims 3 website dient te registreren, voordat deze verschijnen in de Origin cliënt. Je zou gewoon kunnen aanmelden met jouw Origin / EA account op De Sims 3 website.

Laat je nog weten of het hiermee gelukt is?

Groetjes.

• mazarine234's avatar
    mazarine234
    6 years ago

Bedankt voor je antwoord. Heb alles gedownload op origin behalve beesten bende die geeft die niet weer in de games die ik al wel heb. Op de Sims 3 site staat die wel geregistreerd op het account waar ook al mijn andere pakketten opstaan. Ook blijft de Sims 3 op het scherm voltooien staan en als ik het wil spelen(alleen de basis game) dan geeft die een melding. En als ik de andere pakketten download dan zegt die dat ik de basis game niet heb gedownload. 

About Origin Mac

Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,499 PostsLatest Activity: 2 months ago