Forum Discussion

10 Replies

• Nyerguds's avatar
    Nyerguds
    Hero+
    7 years ago

@EA_Jason

Eh, da's Nils z'n topic... de enige vermelding van mijn naam daar is dat ik het 3 jaar geleden es opgekuist heb :P

Zoals het gelinkte topic al toonde raad ik normaal DDWrapper aan voor spelers die een zwart scherm krijgen in RA2.

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    7 years ago

Aangezien het zo veel gedetailleerde informatie bevat, dacht ik dat je ook behoorlijk mee had geholpen met het maken van het topic 😉

Wordt het misschien eens tijd voor een C&C forum op het Nederlandse gedeelte? @Nyerguds

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    7 years ago

We moeten nog steeds wat stickies maken denk ik voor Command & Conquer, ik zal ermee aan de slag gaan (maar deze keer echt)

• Anonymous's avatar
    Anonymous
    7 years ago

Het spel werkt nu! Dankzij DDWrapper!

Alleen jammer dat het spel telkens even kort terug gaat naar het bureaublad als je en daadwerkelijke game start na je land/kleur etc gekozen te hebben.

• Ik heb DDWrapper en de 2 bestanden in dezelfde map gezet als C&C. En dan? Kan iemand mij stap voor stap vertellen wat ik moet doen? Heb ook zwart beeld maar wel geluid. En verder absoluut geen verstand van configuraties. 

• Ik heb nu het zelfde probleem, zelf snap ik niks van dat DDWrapper. Waar is de link om het te downloaden?

En moet het in een bepaalde map staan of moet ik er iets anders mee doen?
    Kan iemand mij helpen alsjeblieft

Ik heb verder gezicht naar andere mogelijkheden en ik kan echt niks vinden. En ik snap niet waarom dit zelfs door Origin wordt verkocht en het werkt dan niet op de systemen die we nu hebben.

• Mesker1992's avatar
    Mesker1992
    5 years ago

Ik heb precies hetzelfde probleem. Beeld is op zwart, hoor wel alles... Heb geen idee hoe ik dit moet verhelpen! Iemand tips?

About Origin Mac

Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,498 PostsLatest Activity: 2 months ago