Forum Discussion

EA_Neil's avatar
EA_Neil
Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
5 years ago

Re: Account verwijderen

Hey @ferry1412 ,

Ik heb jouw berichtje even naar het Origin gedeelte verzet omdat het met accounts te maken heeft.

Helaas is dit niet iets waar wij mee kunnen helpen over het forum en ik ben bang dat dit alleen gedaan kan worden over chat, de telefoon of via social media. Houdt in de gaten dat het verwijderen van een account niet:

1. ervoor zorgt dat jouw console account aan een ander account gekoppeld kan worden.

2. dat je alle voortgang op het account kwijt raakt

3. je geen bans kunt omzeilen

Mocht je hiermee akkoord gaan wil ik je alsnog vragen nogmaals contact op te zoeken via één van de bovenstaande methodes omdat we helaas op het moment geen Nederlandse lijn hebben. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.

Dit is hoe je een chat start:

1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
  2. Selecteer chat

Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt en druk nogmaals op contactopties en kies chat. Geef dan de juiste mail als je eenmaal op de chat zit.

- EA_Neil

No RepliesBe the first to reply

About Origin Mac

Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,499 PostsLatest Activity: 28 days ago