Re: Code:net Apex Legends
Hey @donskovitchde1e ,
Welkom op het forum en sorry om te horen dat je tegen dit probleem aan bent gelopen met jouw account op Apex.
Mijn grootste excuses voor de late reactie want ik wilde dit eerst even bespreken aan mijn kant om te zien wat ik kan bieden via het forum want onze hulp is helaas gelimiteerd wanneer het om accounts en account/persoonlijke informatie gaat.
Ik snap dat het niet helemaal gelukt is op de chat en ik zal eerlijk zijn dat dit niet een probleem is die groten deels bekend is bij ons waardoor je waarschijnlijk de kant van troubleshooting opgestuurd werd dankzij de foutmelding die je aangekaart hebt omdat deze meestal optreed bij internet problemen. Hier lijkt het alsof het spel moeite heeft met het laden van jouw account en daardoor een server error geeft.
Ik heb een kijkje genomen aan mijn kant en mij is gevraagd om helaas te vragen even geduld te hebben en ons te laten weten of na de komende patch, die erg binnenkort uitkomt, je alsnog problemen hebt met het inloggen op jouw account. In deze patch worden bepaalde problemen die op het moment spelen aangekaart en kan mogelijk dit probleem ook oplossen. Daarbij wilde wij ook weten of je toevallig in een actieve club zat?
We zijn ons erg bewust van de huidige situatie en we weten dat het hoogstwaarschijnlijk niet mogelijk is maar mocht je een familie lid hebben die je kunt vragen of toevallig meerdere Xbox en in huis hebben zou je misschien kunnen kijken of dit probleem zich ook af speelt op een andere console? Zo niet is dat erg begrijpelijk.
- EA_Neil