Forum Discussion
Helaas werkt dit niet voor iedereen. Ik had alle opdrachten al afgerond en loop daardoor deze 85 coins mis :(
ze zeggen dat hier een update voor komt, waarschijnlijk komt het automatisch in de inventory als hij afgelopen is
- papabacarddi1 month agoRising Newcomer
Dat zou fijn zijn, helaas heb ik wel de verdiende coins al gespendeerd hier aan (battlfield coins). zonde, zonde. Dankjewel voor de opheldering.
- VReal1ty1 month agoNew Vanguard
Ik had (helaas) ook de Bonus opdracht al behaald. Dus ook ik moet afwachten wanneer ik het ontvang. Maar vond ook het tijdstip en de duur op een verkeerde moment, en je wist het vooraf helemaal niet. Toch pijnlijk van je geld, als je het misliep!
- NEOVIPERS1 month agoNew Novice
Ik heb dit ook. Ik heb ook geprobeerd contact op te nemen met ea-support over een refund van de coins maar tot zover geen succes.
- VReal1ty1 month agoNew Vanguard
Ik neem aan dat de (kerst) vakantie inmiddels voorbij is. We zijn nu 7 dagen verder dus wordt het wel eens tijd! Jammer dat je zo slecht op de hoogte wordt gehouden.
Featured Places
Battlefield 6
Bespreek het laatste nieuws en de laatste game-informatie over Battlefield 6 in de communityforum.Latest Activity: 13 hours agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee17 days ago
Community Manager