Forum Discussion

3cf56bbbc647de9a's avatar
3cf56bbbc647de9a
Seasoned Newcomer
3 months ago

Geluid voetstappen etc.

Hey, iemand die ook moeite heeft met het horen van voetstappen van tegenstanders? Van heel ver, hoor je wel schoten of voertuigen maar zodra je in een vuurgevecht komt, staat er zo ineens een soldaat achter je die ik niet aan hoorde komen. Gister zelfs een tank. Die is al op 15 mtr maar hoorde hem niet komen. Zo gaat het wel verder met het geluid. Het is gewoon heel slecht. 

zou mooi zijn als er wat aan gedaan kan worden. (Ja alle instellingen al uitgetest. ) ik speel op ps5

bedankt en bvd, Chris 

4 Replies

Replies have been turned off for this discussion
  • VReal1ty's avatar
    VReal1ty
    Seasoned Vanguard
    3 months ago

3cf56bbbc647de9a​ 

Ook je frequentiebereik van je o.a. tv of hoofdtelefoon speel daar ook een rol in. (Hoofdtelfoon die ik heb is 5 - 40.000 Hz.) Je zal toch geen "Discodip" hebben neem ik aan? 

• 3cf56bbbc647de9a's avatar
    3cf56bbbc647de9a
    Seasoned Newcomer
    3 months ago

Ik gebruik de PlayStation pro headset. Wat ik nu hoor is heel veel echo. Ik heb al gesleuteld aan de hoge en mid frequenties. Ik las nog iets van de settings in de ps zelf. Dat nog ff proberen. Als dat niet werkt moet er ook maar een casual mode komen op redsec…..😬😥

• je hoort voetstappen op een verdieping hoger net zo goed als op de verdieping waar jezelf bent, voertuigen hoor je veel te laat. het dempen van geluid door bv muren is erg slecht. hit registratie klopt vaak het eerste rondje of eerste 5 minuten wel daarna is het volledig een drama. grafisch veel verbeterd tuurlijk ook bugs maar over het algemeen is het spel zo slecht dat ik niet meer game. ik ben begonnen met bf2 dus speel al wel een tijd maar AE en consjorten maken er een potje van. eerder dacht ik bij vorige bf versies dat mn computer niet goed genoeg was. nu twijfel ik daar niet meer over met een AMD9800x3d 64gb ram, ASUS TUF Gaming AMD Radeon RX 7900 XT OC - Videoka20GB GDDR6 dat moet goed genoeg zijn om het spel soepel te laten lopen. zelf ben ik waarschijnlijk de traagste schakel 😂. gamen zou leuk moeten zijn maar ik erger mij er alleen maar aan dus al lang niks meer gedaan. AE bedankt dat je mij weer 100 euro afhandig hebt gemaakt.

• VReal1ty's avatar
    VReal1ty
    Seasoned Vanguard
    6 days ago

zonnix​ 

eerder dacht ik bij vorige bf versies dat mn computer niet goed genoeg was.

Licht echt niet, aan jouw systeem!

zelf ben ik waarschijnlijk de traagste schakel 😂.

Zal toch niet! 😉

Maar gelukkig kan ik het spel nog steeds spelen. (instellingen aangepast) 

• Het is wel bizar dat het spel na elke update helaas slechter wordt. 😞
    • En de bèta was zo goed speelbaar, zelfs op een oudere laptop die niet eens aan de minimale vereisten voldeed.👍

Mijn broer, heeft een veel sneller PC dan ik en heeft meer problemen dan ik. 

• Beeldt stottert / haperen (lag)
    • Zelf een User.cfg met instellingen moeten maken, om het speelbaar te kunnen maken.

Hoop dat ze het met de volgende update, EA het nu eens eindelijk oplossen.

Featured Places

Node avatar for Battlefield 6

Battlefield 6

Bespreek het laatste nieuws en de laatste game-informatie over Battlefield 6 in de communityforum.Latest Activity: 1 day ago
146 Posts