Forum Discussion
7 Replies
- DenseSatsuma7363 months agoRising Newcomer
ik heb dezelfde editie en de zelfde problemen ik denk dat ik ga refunden als dit nog lang duurt op hun eigen launcher werkt de game niet 😡
- Shopmill3 months agoRising Traveler
Je kunt het volgende proberen, hiermee kun je wel spelen. Niet optimaal maar het werkt.
Workaround: Go to community -> browse servers -> pick any custom server -> press "X" over it -> press "JOIN SERVER" on the left hand side - Killer1NL3 months agoSeasoned Spectator
Ik heb de standaard editie, maar dezelfde problemen. Ik heb snel me geld teruggevraagd, moet binnen 24 uur.
- scari20103 months agoSeasoned Novice
Klopt dat je niet kan spelen. Op het Engels forum meld EA dat ze een mogelijke fix hebben en zijn deze nu aan het testen. Probleem ligt enkel bij de mensen die de EA App gebuiken. Steam Enzo kan gewoon spelen.
- scari20103 months agoSeasoned Novice
BF6 “Purchase to Unlock” / “Not Installed” Message | EA Forums - 12728528
linkje naar Engels forum waar EA update over een fix.
- VReal1ty3 months agoNew Adventurer
Maar nog geen oplossingen voor het probleem? 😞(en ....)
Heb het Engelse topic door gelezen, maar nog steeds geen oplossing voor de EA (app) spelers.
Had ook Pre-oder -> Pre download -> En om 17:00 ..............😞, Steam en PS spelers konden wel spelen. Dus de EA app geeft het spel dan niet vrij, als ik het nu goed begrijp . (spel krijgt geen vrijgaven).
- islve72ni1z53 months agoRising Newcomer
Dat werkt bij ps5 in iedergeval niet blijft zeggen instal multiplayer