Forum Discussion

koppie_koffie's avatar
koppie_koffie
Rising Rookie
2 months ago

Breaktrough met bots

Waarom verdwijnt steeds de game modus Breaktrough met bots? 

Voor nieuwe spelers of spelers zoals ik die niet goed zijn in dit spel is het een mooie uitkomst zodat men toch kan genieten van het spel, online spelen is veels te hectisch voor sommige, je zet een stap op het slagveld en zo lig je met gestrekte oren.

Tevens is het een mooie modus om je nieuwe wapens te leren kennen en kan je tevens levelen anders duurt dat ook een eeuwigheid.

Op Battlefield 2042 was deze gamemodus gewoon aanwezig en is nog steeds aanwezig, dus mensen van EA zet deze modus er alsjeblieft voor vast in, in Battlefield 6.

6 Replies

• RoySimsNL's avatar
    RoySimsNL
    Seasoned Newcomer
    31 days ago

Uhm, omdat het toch niet eerlijk is dat anderen keihard vechten online tegen andere spelers om dingen te unlocken, en mensen als jij een bot lobby hosten en XP + Spullen farmen binnen een uurtje waar de gewone speler een week over doet. Mijn tip: BLIJF TEGEN ANDERE SPELERS SPELEN, anders leer je het nooit! Echte mensen reageren totaal anders dan bots. Je kunt beter oefenen tegen echte spelers te vechten want je gaat het anders nooit onder de knie krijgen. Blijven oefenen, blijven spelen.... zelfs als je het niet meer aan kunt, door blijven gaan. Alleen zo word je beter. Ik spreek uit ervaring.

• VReal1ty's avatar
    VReal1ty
    New Adventurer
    31 days ago
    • Misschien dan Solo / Co-op (mode) zoals in Battlefield 2042?
    • En tegen Bots kreeg je gewoon veel minder punten dan  tegen andere spelers, misschien dat dat weer een optie is voor nieuwe spelers? 
  • koppie_koffie's avatar
    koppie_koffie
    Rising Rookie
    30 days ago

Toen BF6 net uit was toen was er een lobby gemaakt door hun zelf ben alleen even de naam kwijt, nu zijn er van die speciaal gemaakte lobby's waar men dubbel xp etc kan behalen en die kan joinen dmv een code in te voeren maar die bedoel ik niet.
    Maar je heb wel een punt, gewoon online tegen andere het spel spelen en dat doe ik ook wel maar ik moet mijn spelwijze gaan aanpassen, iets minder gaan rennen en beter kijken haha maar ik erger mij dan ook weer aan die kutcampers pff en bedankt voor je reactie dat stel ik zeer op prijs.

• koppie_koffie's avatar
    koppie_koffie
    Rising Rookie
    30 days ago

Kijk dat bedoel ik precies zoals jij het zegt want die modus is er nog steeds in Battlefield 2042, daar kan je gewoon genieten van het spel voor minder punten en toch kan je dan weer up levelen maar minder snel.
    Tevens wil ik je bedanken voor je reactie.

• koppie_koffie's avatar
    koppie_koffie
    Rising Rookie
    30 days ago

Ik heb de kleur van de vijanden wat eerst oranje was veranderd in de kleur fel geel en zie de vijanden nu veel beter en maak nu ook makkelijker een kil en je heb gelijk de aanhouder die wint. 

About Battlefield 6

Bespreek het laatste nieuws en de laatste game-informatie over Battlefield 6 in de communityforum.122 PostsLatest Activity: 2 hours ago