LeStef74Seasoned Newcomer4 months agoSolvedCase #225887953Any news?EA_QueenBee4 months agoHoi LeStef74, We kunnen de status van je verzoek niet checken hier op de forums. Je kan altijd zelf de status van je verzoek hier controleren.
EA_QueenBee4 months agoHoi LeStef74, We kunnen de status van je verzoek niet checken hier op de forums. Je kan altijd zelf de status van je verzoek hier controleren.
EA_QueenBee4 months agoHoi LeStef74, We kunnen de status van je verzoek niet checken hier op de forums. Je kan altijd zelf de status van je verzoek hier controleren.
1 ReplyReplies sorted by OldestReplies have been turned off for this discussionEA_QueenBeeCommunity Manager4 months agoHoi LeStef74, We kunnen de status van je verzoek niet checken hier op de forums. Je kan altijd zelf de status van je verzoek hier controleren.
EA_QueenBeeCommunity Manager4 months agoHoi LeStef74, We kunnen de status van je verzoek niet checken hier op de forums. Je kan altijd zelf de status van je verzoek hier controleren.
Featured PlacesBattlefield 6 Bespreek het laatste nieuws en de laatste game-informatie over Battlefield 6 in de communityforum.Latest Activity: 2 days ago146 Posts
Battlefield 6 Bespreek het laatste nieuws en de laatste game-informatie over Battlefield 6 in de communityforum.Latest Activity: 2 days ago146 Posts
Recent DiscussionsBattlefield 6 compensatie - EA app Deze informatie (foto) staat op internet Dus deze ontvangt ik dit weekend in de "in-game inbox". Ik zelf heb de "BATTLEFIELD 6 PHANTOM EDITION" Op BATTLEFIELD 6 (site) -> https://www.ea.com/...Geluid voetstappen etc. Hey, iemand die ook moeite heeft met het horen van voetstappen van tegenstanders? Van heel ver, hoor je wel schoten of voertuigen maar zodra je in een vuurgevecht komt, staat er zo ineens een soldaat...Verdiende BF6 battlepass 1 coins werken niet Ik heb in battlepass season 1 in totaal 1.100 BF6 coins verzameld en deze coins heb ik gebruikt om de season 2 battlepass te kopen. Nu is season 2 online en heb ik geen toegang tot de volledige batt...0:51009S:-17636452900:41287690 ????😵 Weet iemand hoe je de persoon wijzigt op de profielpagina? Ik zie een zwarte oude man op mijn profielpagina BF6 Season1 . Ik ben dat niet, dus heeft iemand enig idee hoe ik dat karakter kan wijzigen?