Forum Discussion

3cf56bbbc647de9a's avatar
3cf56bbbc647de9a
Rising Newcomer
3 days ago

Geluid voetstappen etc.

Hey, iemand die ook moeite heeft met het horen van voetstappen van tegenstanders? Van heel ver, hoor je wel schoten of voertuigen maar zodra je in een vuurgevecht komt, staat er zo ineens een soldaat achter je die ik niet aan hoorde komen. Gister zelfs een tank. Die is al op 15 mtr maar hoorde hem niet komen. Zo gaat het wel verder met het geluid. Het is gewoon heel slecht. 

zou mooi zijn als er wat aan gedaan kan worden. (Ja alle instellingen al uitgetest. ) ik speel op ps5

bedankt en bvd, Chris 

2 Replies

• 3cf56bbbc647de9a's avatar
    3cf56bbbc647de9a
    Rising Newcomer
    3 days ago

Ik gebruik de PlayStation pro headset. Wat ik nu hoor is heel veel echo. Ik heb al gesleuteld aan de hoge en mid frequenties. Ik las nog iets van de settings in de ps zelf. Dat nog ff proberen. Als dat niet werkt moet er ook maar een casual mode komen op redsec…..😬😥

• VReal1ty's avatar
    VReal1ty
    Rising Scout
    3 days ago

3cf56bbbc647de9a​ 

Ook je frequentiebereik van je o.a. tv of hoofdtelefoon speel daar ook een rol in. (Hoofdtelfoon die ik heb is 5 - 40.000 Hz.) Je zal toch geen "Discodip" hebben neem ik aan? 

About Battlefield 6

Bespreek het laatste nieuws en de laatste game-informatie over Battlefield 6 in de communityforum.108 PostsLatest Activity: 4 hours ago