6e01692d8327e646Seasoned Newcomer3 months agoguess we bought the menu only then ? can we get a refund ? though that amount of money covered more then a UI menu Show More
DigiQQurakRising Newcomer3 months agoSame issue here. Restart EA app doesnt work.After few hours still no solution?bf wtf.png283 KBbf wt1.png6.3 MBbf wtf 0.png448 KBbf wtf 1.png297 KB
Featured PlacesBattlefield 6 Bespreek het laatste nieuws en de laatste game-informatie over Battlefield 6 in de communityforum.Latest Activity: 1 day ago141 Posts
Battlefield 6 Bespreek het laatste nieuws en de laatste game-informatie over Battlefield 6 in de communityforum.Latest Activity: 1 day ago141 Posts
Recent Discussionswat een vreselijk spel Wat is BF 6 een vreselijk spel. sniper guns zijn waardeloos, hoop toch dat dit snel beter wordt. Anders gaat het spel snel van de pc af. En ga ik terug naar de oude BF. of een andere spel van een ...Battlefield 6 Review – A Disgraceful Launch What an absolute disaster. People have been waiting for years for a game like this, and what do we get? Bugs, crashes, and a completely broken experience. I genuinely can't understand what kind of te...BF Pro Bonus path - Backend Update Battlefield Bulletin @BFBulletin Battlefield Studios heeft zojuist het beoogde aantal punten toegevoegd aan de bonusuitdaging in week 10. Je kunt nu het volledige BF Pro-pad voltooien als je de bonu...EA bant geen Hackers. Jammer dat EA geen hackers bant. Kijk deze persoon. [Snip] Je ziet duidelijk dat hij AIMBOT heeft en spelers volgt alsof hij Aimasist aanheeft staan. Is nu al de 6 keer dat ik hem deze maan...Waarom in Week 12 ... Waarom in Week 12 weer veel opdrachten in Battle Royale (BR) en Gauntlet opdrachten / uitdagingen, -> REDSEC (gratis versie) . Ik heb Battlefield 6 Phantom Edition gekocht, voor Battlefield 6 (beta...