Forum Discussion
9 Replies
- UKF-Gunny14 days agoRising Rookie
ik heb gisteren mijn emailadres veranderd en nieuw wachtwoord geplaatst.
Ik kom terug spelen ....😍 2uur instellingen juist gezet even getest ...... en WEER VAN ZELFDE PFFFFFFFFFF
Je krijgt nergens uitleg over het probleem echt hopeloze steam en ea ! ik koop hier NOOIT geen spel meer . wat een k.u.t sevice
ik krijg die leeuw niet te pakken , ook al mail naar gestuurd.. geen reactie
- VReal1ty14 days agoNew Adventurer
"Er was eens iemand die noemde """leeuw""" een van de moderatoren hier ."
Die zit nu volgens mij alleen nog in het Engelstalige gedeelte van het EA Forum, maar ken hem uit tijd van BF V / 2042. Dat is EA_Leeuw
Hopelijk kom er snel een oplossing voor je, ik werk helaas niet voor EA dus kan ik ook niet in je account kijken (waarvoor je een Ban hebt) wat de oorzaak is.
- UKF-Gunny15 days agoRising Rookie
ik heb al van alles gelezen , en wordt hier niet wijzer van . ik zou graag weten waarom ik die ban heb gekregen ,,,, ik geraak bij bij niemand terecht ,,, tja forum ook geen reactie op mijn error .
Er was eens iemand die noemde """leeuw""" een van de moderatoren hier .
Die heeft me 4 jaar geleden erg goed geholpen met ook een probleem in battlefield 3 ik had ineens geen richtmiddelen meer .
Het bleek gewoon een instelling te zijn . die legde mij alles heel verstaanbaar uit.
Heb deze man nu 4 dagen geleden ook op het forum gecontacteerd ... zonder rectie tot nu toe .ik geraak niet verder nu en kan nog steeds niet gamen .
toch al vriendelijk bedankt om oplossingen te zoeken 😉
- VReal1ty15 days agoNew Adventurer
Wat hebt je nu zelf al gedaan, had voor jouw twee linken geplaatst voor in contact te kunnen komen met EA. (Ik heb helaas geen glazen bol) Dus moet ik het uit de gegevens / antwoorden uit jouw berichten halen.
🤔Werkt het spel wel, zonder dat je "keybindings" hebt ingesteld? (niks veranderd / of ingesteld)
Normaal lezen ook Forum moderators / Community Manager mee, maar zie ze de laatste tijd niet in het Nederlands Forum gedeelte helaas!
- koppie_koffie16 days agoRising Rookie
Ik zeg niet dat u een cheater bent en helaas kan ik je hierbij niet helpen want ik ben een console gamer ps5.
En dat is wel heel erg raar dat je een ban heb gekregen terwijl u niks verkeerds heeft gedaan, ik heb zojuist iets opgezocht voor u en hopelijk kunt u daar geholpen worden.
EA Help: Officiële ondersteuning - UKF-Gunny17 days agoRising Rookie
Ik ben een leek , zeker geen cheater.......... ik zou ni weten hoe te beginnen ??
Ik moest nog veel keybindings instellen op keybord en muis .....
raar ,,,, bannen voor iets dat ik niet weet of iets gedaan heb ??
IK krijg ook nergens een antwoord pfffffffff 70€ weg 🤬
- koppie_koffie17 days agoRising Rookie
Je account is beperkt momenteel je zult vast iets gedaan hebben waar ze niet blij mee zijn.
- VReal1ty17 days agoNew Adventurer
Misschien een heeft het, iets de maken met Battlefield 6 Javelin Anti-Cheat error. (Je voldoet nu niet aan de eisen van EA op het gebied van veiligheid en hun regels.)
Error code 1:86001S:51009S:-17636452900:4128769Q
Kan zijn, dat je een Ban hebt?
- UKF-Gunny18 days agoRising Rookie
About Battlefield 6
Recent Discussions
- 18 minutes ago
- 2 days ago