Forum Discussion

VReal1ty's avatar
VReal1ty
New Vanguard
1 month ago

Waarom misschien wel een BR Solos maar o.a. geen BF6 Solo / Co-op

Waarom misschien wel een BR Solos maar hoor ik (niks of niet veel) over o.a. BF6 Solo / Co-op (met Bots)

Info over BR Solo komt uit: Battlefield 6 - Community Update - Holiday Wrap-Up van December 19, 2025.

Heb op beide forum (ook de Engelse) gelezen dat mensen vragen hebben over dat ze tegen "Bots" willen spelen.  En daar kan ik ook inkomen, het spel is zowel aangekocht om ook tegen bots te kunnen spelen!  En ik snap ook als je door de weeks een andere baan hebt die niet beslaat uit alleen hoofdzakelijk bestaat uit gamen / content creator, .... . 

Dat als je ’s avonds thuis komt na het eten nog even lekker even een paar uur Battlefield 6 wilt spelen om o.a. de week opdrachten / uitdagingen te behalen. Maar ook voor (oudere) mensen die gewoon o.a. de reactiesnelheid niet meer hebben als een jong iemand. Of gewoon weg niet tegen andere spelers willen spelen om welke reden dan ook.

Battlefield 6 moet gewoon leuk voor iedereen zijn / worden, ongeacht jou voorkeur / of wensen!

Ben benieuwd naar meningen van andere hierover!

3 Replies

• Ik hoop van ganse harte dat ze hier gehoor aan geven, er is natuurlijk al een optie dat men tegen bots kan spelen maar er doen ook echte gamers mee en sommige zijn al lvl 200 die daar rond lopen als jouw tegenstander dan kan je net zo goed BR in de gewone modus spelen.

In Battlefield 2042 is ook de mogelijkheid dat je tegen bots in solo modus kan spelen met evt drie andere vrienden erbij, ik mag graag Bf6 spelen maar het moet wel leuk zijn en helaas is mijn reactiesnelheid vanwege mijn leeftijd 63 jaar stukken minder dan de jongere gamers en dat leid dat ik vaker dood gaat in het spel dan dat ik een kill maak.

• koppie_koffie​ 

"In Battlefield 2042 is ook de mogelijkheid dat je tegen bots in solo modus kan spelen ........" 

Daarom snap ik het ook niet waarom, het niet in BF6 kan.  En wat we nu hebben "casual mode" en die "portal mode 8 (2x 4) speler tegen een paar bots (2x 6)" is het ook niet helemaal om blij van te worden voor veel spelers!

• koppie_koffie's avatar
    koppie_koffie
    Rising Rookie
    27 days ago

Ik speel de laatste tijd alleen maar Br met bots om nog een beetje plezier te hebben met Bf6 soms probeer ik wel conquest of iets anders maar als je meer dood gaat in het spel dan is de lol er snel vanaf.

Featured Places

Node avatar for Battlefield 6

Battlefield 6

Bespreek het laatste nieuws en de laatste game-informatie over Battlefield 6 in de communityforum.Latest Activity: 8 hours ago
140 Posts