Forum Discussion

IJzenrub's avatar
5 years ago
Solved

Account koppelen met PS4

Als ik online wil in BF4 geeft het systeem aan een koppelcode naar mijn email te sturen.

Dit gebeurt niet.

Ik heb al een EA account en een PS4 account, beide met hetzelfde emailadres, maar er kan dus niet gekoppeld worden.

Waar gaat dit fout?

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    5 years ago
    Hey @IJzenrub,

Sorry om dat te horen. Misschien dat de helpdesk inderdaad verder kan helpen met het koppelen. Geef ze ook de PSN zodat ze deze ook dubbel kunnen checken voor het geval hij mogelijk toch wel al gekoppeld is.

- EA_Neil

9 Replies

• Controleer of wel het juiste e-mail adres wordt gebruikt, @IJzenrub. Probeer het (later) nogmaals.
    Het is mogelijk dat deze e-mail bericht in een andere map dan je Postvak In zijn terechtkomen, zoals die voor de afhandeling van ongewenste e-mail berichten.
    Plaats de e-mail adressen van EA op de witte lijst van je e-mail cliënt.

Kan je wel met jouw EA / Origin account aanmelden op de websites van EA?
    Wachtwoord aanpassen: https://signin.ea.com/p/web2/resetPassword Kies voor een sterk (minimaal 12 tekens) en uniek nieuw wachtwoord. Na elke gedane poging dien je minimaal anderhalf uur te wachten.

Je kan per EA / Origin account maar 1 ondersteunende account van een andere platform of dienst koppelen. Meer informatie daarover: https://help.ea.com/nl-nl/help/account/link-your-console-accounts/

Blijf je probleem ervaren, dan eens contact opnemen met de helpdesk.
    Nederlandstalige (telefonische) helpdesk is gesloten. Dit verloopt via de Engelstalige chat: https://help.ea.com/en/contact-us/
    Zorg dat jouw regio is ingesteld op "United States", om vervolgens alle gegevens invullen en de chat in het Engels beginnen.
    Openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.

Groetjes.
  • IJzenrub's avatar
    IJzenrub
    5 years ago
    @RealSimmor0
    - In geen enkel postvak komt de mail binnen.
    - Ik kan mij wel aanmelden op EA, ook mijn wachtwoord gewijzigd en die code kreeg ik wel direct in mijn mail.
    - Op dit moment is alleen mijn Xbox account gekoppeld, dus nog geen PS account.
    - Probleem blijft aanwezig, ik zal de helpdesk inschakelen.

Bedankt
  • EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    5 years ago

Hey @IJzenrub,

Sorry om te horen dat je het koppelen niet voor elkaar krijgt. Kun je zien of het zo lukt?

1. Ga naar help.ea.com
    2. Meld je af als je al aangemeld staat
    3. Selecteer aanmelden en in plaats van email en wachtwoord kies de PSN optie onderin
    4. Log in met jouw PS4 account
    5. Erna zal hij als het goed is vragen je je aan te melden met jouw EA account. Doe dit (zorg dat dit de juiste is)

Als het goed is zal dit ook helpen met het koppelen van jouw accounts.

Mocht dat ook niet lukken wil ik je inderdaad vragen contact te zoeken met onze helpdesk.

- EA_Neil

• @EA_Neil
    Hoi Neil,
    Dit heb ik gisteren ook geprobeerd zonder succes.
    Ik heb het net weer geprobeerd, met alle cookies e.d. verwijderd, in private mode, en helaas weer zonder succes.
    Als ik op aanmelden via PS klik dan krijg ik het inlogscherm van PS, hier vul ik mijn gegevens in, het PS inlogscherm verdwijnt en het EA inlog scherm vernieuwd zich. Vervolgens log ik mij weer in op EA, maar is het account niet gekoppeld. Ik zal nog een andere browser dan Chrome proberen voor de zekerheid.
  • EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    5 years ago
    Hey @IJzenrub,

Het inloggen met het EA account zou in hetzelfde venstertje moeten gebeuren. Sta je aangemeld na het inloggen met het PSN account of wat doet hij erna als hij vernieuwd?

- EA_Neil
  • Hoi @EA_Neil

Als ik op help.ea.com op inloggen klik komt er een pop up inlog venster.
    Hier klik ik onderaan op het PS logo.
    Dan komt het inlog scherm van PS hier overheen.
    Na het invullen en korte laadtijd verdwijnt dit PS scherm en zie ik het ea inlog venster knipperen (ik denk dus herladen).
    Dit scherm ziet er dan nog identiek uit als voordat ik op het PS logo klikte.
  • EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    5 years ago

Hey @IJzenrub,

Dus nog niet aangemeld? Inderdaad apart dat hij ververst. Hij zou of moeten aanmelden met jouw gekoppelde account of vragen een account te koppelen. Kun je ook zien of een privé incognito venster helpt? Dit is Ctrl + Shift + N in Chrome.

- EA_Neil

• Hoi @EA_Neil

Ik heb Chrome normaal en incognito geprobeerd.
    Daarnaast ook Firefox normaal en incognito.
    Ze hebben allemaal exact dezelfde uitkomst.
  • EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    5 years ago
    Hey @IJzenrub,

Sorry om dat te horen. Misschien dat de helpdesk inderdaad verder kan helpen met het koppelen. Geef ze ook de PSN zodat ze deze ook dubbel kunnen checken voor het geval hij mogelijk toch wel al gekoppeld is.

- EA_Neil

About Battlefield Franchise Discussie

Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.759 PostsLatest Activity: 17 hours ago