Forum Discussion

BlascosThighs's avatar
BlascosThighs
Rising Rookie
4 years ago

All my stats, purchases and progress are gone

Like the title says, all my progress is gone as well as my purchases for Battlefield V. 

Same thing happened with my Battlefront 2 account and I've not gotten anything back on that one either.

4 Replies

• Welkom op het Nederlandstalige forum, @OohhStefan.

Als dit eerder is gebeurd, zal je waarschijnlijk dezelfde verkeerde stappen / acties hebben gedaan.
    Teruggeven van je verloren (opgeslagen) spelvoortgang en inhoud wordt niet vanzelf gedaan, je zal hiervoor echt de betreffende stappen zelf moeten gaan doen..

Als je soms jouw accounts en platforms deelt met anderen, dan zal je hiermee moeten stoppen. Dit geeft nadelige gevolgen en zal tegen de regels / voorwaarden zijn.
    Start met alle wachtwoorden wijzigen.
    Nagaan dat jouw gegevens nog kloppen, verouderde als onjuiste gegevens dien je te wijzigen.
    Verhoog de beveiligingsinstellingen.
    De gebruikte software bijwerken.
    Herhaal deze stappen voor elke getroffen e-mail adres, account, platform, dienst en platform.

Sterk (vanaf 16 tekens) en uniek nieuw wachtwoord voor de juiste EA / Origin account kiezen: https://signin.ea.com/p/web/resetPassword Wacht minimaal 1½ uren na elke gedane poging.
    Aangezien de persoonlijke gegevens betreft jouw EA / Origin account niet afgehandeld worden via het forum, zal je zelf dus contact opnemen met de helpdesk: https://help.ea.com/nl/contact-us
    Hier alle velden invullen. Makkelijk zou via de chat gaan.
    Om te zien of er iets kan gedaan worden aan de ontbrekende spelvoortgang / inhoud gedaan kan worden, alsmede, voor de aanvullende ondersteuning.

Wat je dient te doen als jouw EA / Origin account soms is gehackt: https://help.ea.com/nl/help/account/secure-hacked-ea-account/
    Beheer de beveiliging en veiligheid van jouw EA / Origin account: https://help.ea.com/nl/help/account/how-to-maintain-account-security/

Als je soms een beperking / limiet hebt zitten op jouw EA / Origin account, dan zullen bepaalde zaken niet meer mogelijk zijn en/of zullen dus er bepaalde problemen verschijnen.
    Nagaan of je soms een verbanning of schorsing hebt gekregen. Zie het gekregen e-mail bericht hierover. Deze stappen dien je zelf te doen. Schorsingen en verbanningen worden niet afgehandeld via het forum en de helpdesk.

Groetjes.
  • BlascosThighs's avatar
    BlascosThighs
    Rising Rookie
    4 years ago

Zelf heb ik geen stappen ondernomen dat dit zou kunnen veroorzaken, ik heb het hele spel niet geopend en toen ik dat deed na een tijd waren mijn unlocks, voortgang en gekochte bundels weg.

Ik deel mijn account niet met anderen, heb het nooit gedaan en zal het ook nooit doen. Mijn account is niet gehackt en ik ben de enige die toegang heeft, ik heb ook geen melding ontvangen dat het wachtwoord plotseling veranderd is. Heb inmiddels contact opgenomen met EA Help maar de chat optie is niet beschikbaar dus moet het via de forums of de email wat meerdere dagen gaat duren.

Het gaat hier om honderden uren voortgang en ruim 150 euro aan in game uitgaven dus ik zou het onacceptabel vinden als hier geen passende oplossing voor gevonden wordt.

• RealSimmor0's avatar
    RealSimmor0
    4 years ago
    Nagaan dat je wel bent aangemeld met de juiste EA / Origin account, @OohhStefan. Bij voorkeur en indien mogelijk je volledige e-mail adres gebruiken, die je overneemt met de "Kopiëren" en "Plakken" functies.
    Zie onderstaande stappen, om jouw EA / Origin account laten veiligstellen en terugkrijgen.
    Het is niet gebruikelijk dat spelvoortgang en inhoud zomaar ontbreken.
    Toch maar eens dan alle wachtwoorden wijzigen, jouw gegevens goed nagaan, verhogen van de beveiligingsinstellingen. Alle gebruikte software ook bijwerken.
    Delen van accounts en platforms wordt afgeraden, vanwege de nadelige gevolgen.

Het langer wachten, zal het niet makkelijker maken.

Persoonlijke gegevens betreft jouw EA / Origin account worden niet afgehandeld ia het forum, je zal daarvoor zelf dus contact opnemen met de helpdesk.
    Bedrijven zijn in weekend nog eens gesloten.
    Makkelijkste gaat via de chat, want de e-mail optie is niet altijd beschikbaar en/of geschikt hiervoor. Het kan ook langer duren.

Regelmatig je aanmelden op de accounts, kan ervoor zorgen dat deze langer actief blijven en je sneller er achter komen als er vreemde zaken gebeuren.

Groetjes.
  • EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    4 years ago
    Hey @OohhStefan,

Dat is inderdaad erg apart en vervelend.

Even een vraagje; op wat voor platform speel je precies?

About Battlefield Franchise Discussie

Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.775 PostsLatest Activity: 3 days ago