Battlefield 2042 false bans
Helaas ben ik ook het slachtoffer geworden van een onterechte ban.
Op 25 december rond 17:00 kreeg ik een spontane battlefield crash.
Ik was conquest aan het spelen en een squadmate aan het revive op het moment van de crash.
Na het opnieuw opstarten van battlefield kreeg ik een melding dat ik geen verbinding mocht maken met de online servers.
Dus ik veder kijken en tot me verbazing een mail binnen gekregen met mededeling dat ik gebanned ben met tot betrekking van gebruik maken van third party software (aimbot etc etc)
voor dat mensen hier valse beschuldigingen gaan maken.
Het enige wat ik gebruik kwa programma’s met gamen is:
- Corsair’s iCue
- Discord
- Asus armoury crate,
Een dag voor de ban had ik het spel Valorant geinstalleerd met hun eigen anti cheat (Riot Vanguard),
Deze draait automatisch mee op de achtergrond.
Ik heb al 2x telefonisch en 2x een mail gestuurd met verzoek tot unban.
Echter zonder succes. Het is alleen jammer dat je geen Nederlandstalige klantenservice aan de lijn krijgt.
Zag ook online dat ik niet de enigste was met dit probleem.
Door gebruik van 1 van de bovenste programma’s
Mijn vraag is wat kan ik veder er aan doen om toch eventueel een unban te krijgen.
Bedoel ik koop een spel voor meer dan 100 euro wat niet niks is.
Ik speel al jaren met een vaste groep Dutch old Gamers de BF serie, en hebben al meer dan 1000 uur aan plezier gehad.
Betekent dit dat ik een nieuwe account moet aanmaken en weer opnieuw battlefield 2042 moet kopen, met de kans tot het me weer gebeurd?
Hallo iedereen,
Via onze Answers HQ-forums kunnen we helaas niet helpen met ondersteuningsvragen die specifiek zijn voor geblokkeerde accounts. In plaats daarvan kan ons Servicevoorwaardenteam je daarbij helpen. Als je meer informatie wilt over de status van je account met betrekking tot een sanctie, raad ik je aan hiervoor een ticket aan te maken via de volgende stappen die hier vermeld staan: https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/.
Omdat we deze vragen niet via het forum kunnen beantwoorden, sluiten we dit topic.
Dankjewel.