Forum Discussion

adjepadje's avatar
6 years ago

Battlefield 5 loopt vast zonder fout meldig

Een Goedenavond,

Ik ervaar helaas het hinder dat mij game ondertussen behoorlijk vaak crashed op momenten dat ik game zit. Gisteravond toch een minimaal 5 x gehad waarna ik van ellende maar gestopt ben. Naar mij weten is mijn internet gewoon goed en ik speel via een xbox 1's. Dus heel veel aanpasse kan ik niet, ten opzichte bij een computer. Ik weet niet welke informatie je nog meer nodig hebt om mij te kunnen helpen met dit zwaar vervelend probleem.

Mvg

Mike

20 Replies

• Ik heb alles gedaan wat je hebt vertelt, heb me account er vanaf gegooid en weer opnieuw ingelogd en ben me router in geweest voor de dmz en de xbox zelf ook helemaal ingesteld zoals het werd vertelt in het stappen plan. Heb zelf me xbox uit elkaar gehad en helemaal schoongemaakt van binnen en weer in elkaar gezet. Nogsteeds loopt die vollop vast...

Ik ben ten einde raad.. heb geprobeer BFV in me eentje te spelen, ging 4 minuten goed en toen kwam de vastloper weer.

Ik ga nog 1 ding proberen en dat is me router even uit doen en na 2 minuten weer aan.. Hopen dat de verbinding dan niet meer strikt is, terwijl ik gewoon aan de kabel zit, maargoed..

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    6 years ago
    @HerBeastx Ik hoorde net dat we vandaag een fix uit hebben gebracht, welke het probleem mogelijk oplost.

Zou je dit voor mij willen proberen en laten weten hoe het nu gaat?
  • Ja is goed zal het vanmiddag/vanavond laten weten, is het een fix vanuit EA zelf of Microsoft? Stomme vraag maargoed

• Ik heb gewoon nogsteeds het zelfde.. Maakt niet uit of het Battlefield Hardline is, Battlefield V of CoD Black Ops 4... Op een gegeven moment freezed me scherm en komt er een kraak geluid en dat blijft hangen tot die eindelijk naar dashboard gaat en soms schakelt die zichzelf gewoon helemaal uit..

Begint me ook behoorlijk op de zenuwen te zitten..

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    6 years ago

Begrijpelijk, maar zoals de tweet zei: we zijn het aan het onderzoeken.

• Alles geprobeerd wat je hebt beschreven, zelfs na de update loopt me xbox nogsteeds vast..

Ik ga hier microsoft over contacten, kijken of zij er wat mee kunnen of kunnen repareren..

• recce1's avatar
    recce1
    6 years ago

hallo EA,

sinds de nieuwe update stopt bf5 zomaar en sluit zich af, geen fout melding. kan daarna bf5 weer opstarten en dan doet hij het gewoon.

tevens word ik nu opeens veel vaker gedisconnect dan voor de update.

wat kan ik hier aan doen?

mvg,

recce

About Battlefield Franchise Discussie

Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.754 PostsLatest Activity: 4 months ago