Battlefield BC2V via steam gekocht, key via Origin geactiveerd.
Steam - Origin account synchronizatie problemen (Battlefield BC2V)
Ik heb Battlefield BC2 en de Vietnam DLC via steam gekocht, en de key via Origin geactiveerd want voor en of de andere reden dat via steam niet mogelijk was. Game blijft in Steam library en daar kan ik me niet in-loggen want ik kreeg de "key already in use" bericht. Verder zie ik mijn game niet via Origin.
Kunnen jullie me alstublieft even helpen?
Hey @harfalth,
Bedankt voor het berichtje. Dit lijkt inderdaad een probleem te zijn met een handjevol oudere games gekocht via Steam.
Geen zorgen, we kunnen je hiermee helpen door een vervangende code toe te voegen voor je. Dit kunnen wij helaas niet over het forum voor je doen maar we helpen je graag verder over de chat of social media.
Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via (at) EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.
Dit is hoe je een chat start:
1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
2. Selecteer chat
Laat ze weten dat je dit spel gekocht hebt via Steam en dat de code niet zichtbaar is via Steam zelf en dus niet werkt.Je kunt jouw Steam account alvast van te voren koppelen via help.ea.com > klik op aanmelden in de rechter bovenhoek > in plaats van met het EA account selecteer Steam als inlog methode. Log erna in met jouw EA account om hem te koppelen.
- EA_Neil