Forum Discussion

1afa170ee37a4ba's avatar
4 years ago
Solved

BF4 connection problem code 1000

Best EA team,

Ik probeer battlefield 4 te spelen op ps4.

Ik heb internet verbindign en playstation plus. 
Echter bij het laden van ea account in game gaat die over naar connection error 1000.

Er komt een pop up om een qr code te scannen met nog 3 instructies, maar het systeem sluit die pop up automatisch af.
hIerdoor eindig ik weer in het hoofdmenu van bf4.
ik kom er niet uit wat ik moet doen, dus graag zou ik wat hulp willen hebben.

• Hey @1afa170ee37a4ba6,

Ik heb het vermoeden dat er iets mis is met je EA account of dat je misschien de naam van je EA account (EA ID dus) even moet wijzigen. Is het PSN account gekoppeld aan het EA account waarmee je deze post plaatst?

5 Replies

• Nieuw, sterk (vanaf 18 tekens) en uniek wachtwoord voor de juiste EA / Origin account kiezen: https://signin.ea.com/p/juno/resetPassword? Wacht na elke gedane poging tenminste 90 minuten.

Herstart het spel en spelconsole, @1afa170ee37a4ba6.
    Probeer het (later) nogmaals.
    Zorg dat je ongehinderd bent verbonden met het internet.
    Nagaan dat de locatie, taal, datum en tijd juist ingesteld zijn. Altijd een bekabelde internetverbinding gebruiken.
    Spel bijwerken.
    Nagaan dat je met de juiste accounts bent aangemeld.
    Spel repareren via hiervoor bestaande opties.
    Je spelconsole helemaal uitzetten en alle kabels losmaken. Idem voor alle aangesloten apparaten. Wacht minimaal 20 minuten. Dan je spelconsole met alleen TV aansluiten en inschakelen. Je spelconsole met bekabelde spelcontroller starten.
    Software van spelconsole bijwerken.
    Alle gedane aanpassingen ongedaan maken.
    Helemaal het spel verwijderen en opnieuw installeren via een andere installatieoptie.
    Nieuwe gebruikersaccount / profiel maken, deze gebruiken probeer het nogmaals.
    De spelconsole direct aansluiten op de modem / router van de internetaanbieder, herstart beiden. Alle overige en onnodige apparaten uitzetten en losmaken. Gebruik andere kabels en poorten. Nagaan dat de instellingen juist ingesteld zijn. Juiste poorten openzetten. Software bijwerken en standaardwaarden terugzetten. Bekijk de documentatie voor meer informatie en anders contact opnemen met diens leverancier.

Voor het gebruik van de online functies op een spelconsole zal je een apart en betaald abonnement kopen.

Als er soms een limiet / beperking zit op jouw platform en/of account(s), dan zijn bepaalde zaken niet mogelijk.

Test met andere spelconsole.

Als er soms onderhoud en/of storing gaande zijn, dan zijn bepaalde zaken niet mogelijk.

Naam wijzigen hier en probeer het nogmaals.

Groetjes.
  • EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    4 years ago
    Hey @1afa170ee37a4ba6,

Ik heb het vermoeden dat er iets mis is met je EA account of dat je misschien de naam van je EA account (EA ID dus) even moet wijzigen. Is het PSN account gekoppeld aan het EA account waarmee je deze post plaatst?
  • Heey Ea-Leeuw,

Blijkbaar was het idd de wachtwoord het probleem.
    Heb nu BF4 kunnen downloaden en installeren zonder problemen.
    Zelfs een match kunnen spelen. 
    Dus bedankt voor je hulp.

• Heey RealSmmor0,

Bedankt voor je advies en hulp.

Blijkbaar was het wachtwoord het probleem en nu reeds opgelost.

Nogmaal bedankt.

About Battlefield Franchise Discussie

Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.775 PostsLatest Activity: 3 days ago