Forum Discussion

kiloor4770's avatar
5 years ago

(BF4) multiplayer progress gone

Hi i downloaded BF4 again after 9 months. at the moment i started a new game for the multiplayer i see that all my progress that i made 9 months ago is gone. now am starting from beginning. can someone help me? i hate to do all that over again.

16 Replies

• Met welke redenen had je zo lang het spel niet gespeeld, @kiloor4770?
    Als je het spel ging verwijderen en daarna, later alsnog weer gaan installeren, is een reservekopie maken een goed idee.

Voor de functies voor meerdere spelers worden deze online opgeslagen, gekoppeld aan jouw EA / Origin account.

Deel je soms jouw account(s) en/of platformen met anderen?
    Zo ja, dan alle wachtwoorden hiervan veranderen en de beveiligingsinstellingen verhogen.
    In het gevolg jouw aanmeldingsgegevens voor jezelf houden.
    Dit kan nadelige gevolgen hebben en wordt niet aangeraden.

Wat je dient te gaan doen als jouw EA / Origin account soms is gehackt: https://help.ea.com/nl/help/account/secure-hacked-ea-account/
    Er dient contact opgenomen worden met de helpdesk, voor problemen en vragen die te maken hebben met jouw EA / Origin account. Wat het makkelijkste gaat via de Engelstalige chat: https://help.ea.com/en/contact-us/

Groetjes.
  • EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    5 years ago
    @kiloor4770,

Als dit allemaal van de vorige dagen is dan ben ik bang dat er verder geen statistieken op onze servers voor dit account beschikbaar zijn en het toch mogelijk ergens anders was of via een ander platform dan Origin? Wat je op Battlelog op het moment kunt zien, de 20 uren speeltijd, is wat we van je hebben. Voornamelijk met de support role. De rest zou inderdaad nog default zijn.

- EA_Neil
  • kiloor4770's avatar
    kiloor4770
    5 years ago

@RealSimmor0 ,

de redenen van de uninstall was de ruimte in m'n pc. m'n bibliotheek is best wel een bende. toen ik een maal de nieuwe battlefield zag werd mijn interese in de game zelf weer herrezen en pickte de game weer op. ik deel nooit een account. privacy reden tuurlijk en ben zo'n type die dat niet leuk vind.  

• @EA_Neil ,

dus inkort moet ik weer van begin beginnen. toch nog bedankt voor jullie hulp

groetjes kiloor4770

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    5 years ago

@kiloor4770,

Ik heb een collega gevraagd en zover wij kunnen zien was je rank 32-34 toen je stopte met spelen en heb je jezelf sinds naar een hogere rank gebracht. Als je inderdaad boven de rank 60 was dan hebben wij het vermoeden dat dit niet op dit account of onder een ander platform was.

Uiteraard is dit alleen wat wij kunnen zien en is het helaas niet mogelijk voor ons de voortgang aan te passen maar om het toch even recht te zetten, deze voortgang staat online en zal niet te wissen zijn door te wisselen tussen computers dus mijn excuses voor deze misinfomatie vanuit de chat.

- EA_Neil

About Battlefield Franchise Discussie

Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.775 PostsLatest Activity: 4 days ago