Cross Gen werkt niet zoals beloofd, wat nu?
Beste,
Ik ben een van de gelukkigen die een PS5 ( Disc editie ) heeft kunnen bemachtigen.
Veel van mijn vrienden hebben nog een PS4.
Ik heb ( zoals ALLE battlefields ) ook deze weer ge preordered om te kunnen spelen ( Steelbook Edition )
Er werdt mij beloofd dat als ik de Ultimate Upgrade zou doen, ik de PS5 versie, en de PS4 versie zou kunnen downloaden op de PS5.
Ik wil graag de PS4 versie op mijn PS5 downloaden, zodat ik met het gros van mijn vriendenkring ( die een PS4 hebben ) kan spelen. Echter is dit dus niet mogelijk om de een of andere reden.
Als ik "product bekijken" doe op mijn spel kom ik uit op een pagina waar "ps4/ps5" staat, en bij de gold en ultimate edition pagina's staat "niet beschikbaar " ( omdat ik die heb gekocht. )
Echter kan ik niet de ps4 versie downloaden, dan mag ik vrolijk weer 80 euro betalen.
Ik heb nu dus 80 euro voor het fysieke spel betaald, en 80 euro voor de ultimate upgrade ( waarbij duidelijk staat dat je daarmee beide versies kan downloaden ) maar als ik nu met mn ps4 vrienden wil spelen moet ik WEER 80 euro betalen? ( en misschien zelfs daarboven op OOK nog eens 80 euro, voor de ultimate upgrade? )
Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling?
Doe ik iets verkeerd, of wordt er iets voorgehouden wat niet klopt?