Forum Discussion

INSIDER_NL's avatar
INSIDER_NL
Seasoned Ace
4 years ago

Disclaimer beetje jammer en ook vervelend

Eerst de disclaimer goedkeuren voordat je de update kunt installeren.

Wel jammer dat je dan als consument je rechten verspeeld om je geld terug

te vragen voor een spel wat niet af is, nog erg veel bugs heeft, en waar de season pass

is uitgesteld tot het voorjaar. enz enz enz. Dus je zou voor de update moeten beslissen 

of je je geld wilt gaan terug vragen, zonder de updates af te wachten. Wat ik ook jammer

vindt is dat ik € 109.95 heb betaald en dat spel al voor belachelijke lage prijs op sommige site's

al voor een habbekrats te koop is. Ik heb tot nu toe allen battlefield games en bad companies.

Maar ben nu voor het eerst erg teleurgesteld door EA, Dice. en vindt de disclaimer erg

teleurstellend snap hun wel maar als je zo'n spel released mag je als klant ook wel wat

verwachten gezien hun andere battlefield series. Ik ben zelf 62 fanatiek battlefield gamer

maar moest dit wel even kwijt.   

3 Replies

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    4 years ago
    Hey @INSIDER_NL,

Dankjewel voor je feedback, dat wordt zeer gewaardeerd!

De disclaimer alvorens een update van een spel hebben in veel gevallen niks met eventuele restitutie voorwaarden te maken, maar met de software die het spel gebruikt. Soms kan het zijn dat een update bijvoorbeeld een bijgewerkte versie van VC++ benodigd heeft, van Microsoft. Hiervoor moet de speler dan accoord gaan met de disclaimer.

Al onze 'disclaimers' met betrekking tot het aanvragen van een restitutie voor een van onze spellen zijn de vinden zodra je een spel aanschaft via Origin, of ook nog op onze website: https://help.ea.com/nl/help/account/returns-and-cancellations/.

Hopelijk heb je wat aan deze informatie.
  • INSIDER_NL's avatar
    INSIDER_NL
    Seasoned Ace
    4 years ago

Volgens mij stond erin dat je na het akkoord gaan je nog maar twee weken de tijd hebt als je overweegt een refund aan te vragen hebt. 
    groet Marcel. 

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    4 years ago
    @INSIDER_NL, zoals eerder vermeld staan de eventuele restitutie opties ook vermeld op onze website. 🙂

About Battlefield Franchise Discussie

Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.775 PostsLatest Activity: 3 days ago