Forum Discussion

meunrenswoude's avatar
5 years ago

Lost connection to the server

Ik wil graag Battlefield 1 downloaden nadat ik het lange tijd niet heb gespeeld. Het installeren opzich lukt goed maar wanneer ik het spel opstart moet 'installeren multiplayer' nog downloaden. Dit blijft echter op 1% hangen en linksonderin staat 'GO ONLINE' Wanneer ik daarop klik denkt het spel even maar verandert er niets. Op andere pagina's op het startmenu van BF1 staat ""you've lost connection to the EA-servers". Dit is vreemd want Battlefield 5 kan ik wel gewoon goed online spelen. Het zou dus niet aan het internet moeten liggen. Hoe kan ik dit verhelpen? Heb het al verwijderd en opnieuw geinstalleerd.

6 Replies

• Ik speel op PS4. Ik heb BF1 al lange tijd niet gespeeld en las ergens dat het ook kan komen dat mijn account daardoor vergrendeld is. Weet je hier iets van?

• Askmeforit's avatar
    Askmeforit
    5 years ago

Seeing that im on the English version, this is the translation of my last post:

I'm playing op PS4. Haven't played BF1 in a long time. Read somewhere that my account could be locked because of long inactivity. Can you help me with it?

• RealSimmor0's avatar
    RealSimmor0
    5 years ago
    Zie er uit of er iets misgaat met het downloaden van deze update, @meunrenswoude.
    De cache van je spelconsole leegmaken, zie hiervoor: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games
    Heb je spelconsole al eens opnieuw opgestart? Heb je het spel al eens proberen te repareren?
    Bij voorkeur dien je dus een bekabelde internetverbinding internetverbinding te gebruiken.
    Zorg dat je bent aangemeld met de juiste account(s).
    Controleer of er ook voldoende ruimte beschikbaar is op je spelconsole.
    Staan de datum en tijd juist ingesteld.
    Heb je de software van de spelconsole bijgewerkt?

1 Pauzeer de download of installatie van deze update voor een paar minuten en dan deze weer hervatten.
    2 De licenties herstellen bij je spelconsole. Raadpleeg hiervoor de (online) documentatie.
    3 Herbouwen van de database, in de veilingmodus. Raadpleeg hiervoor de (online) documentatie.

Wachtwoord van jouw EA / Origin account aanpassen: https://signin.ea.com/p/web/resetPassword
    Als er een probleem zou zijn met jouw EA / Origin account, dan dien je contact op te nemen met de helpdesk.
    Als er probleem is met de account of dienst betreffende je spelconsole, kan je beter met hun ondersteuning contact opnemen.

Groetjes.
  • EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    5 years ago

Hey @Askmeforit @meunrenswoude ,

Welkom op het Nederlandse forum. Ik heb een kijkje genomen maar het lijkt dat jullie beiden niet de post gemaakt hebben onder het EA account waar jullie ook onder spelen dus ik kan niet zien wat er mogelijk mis is.

Mocht het probleem zijn dat het account vergrendeld is kun je deze vaak oplossen door het wachtwoord opnieuw in te stellen zodat het bericht ook aan geeft. Mocht het een andere account issue zijn of je hebt hier hulp bij nodig wil ik jullie vragen contact te zoeken met ons over de chat of social media om dit nader te onderzoeken. Geef hun jouw PSN/Gamertag zodat ze het account kunnen vinden en dubbel checken.

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.

Dit is hoe je een chat start:

1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
    2. Selecteer chat

Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt en druk nogmaals op contactopties en kies chat.

- EA_Neil

About Battlefield Franchise Discussie

Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.775 PostsLatest Activity: 4 days ago