Forum Discussion

EA_Neil's avatar
4 years ago

[Megathread] - Battlefield 2042

Hey allemaal!

Welkom op het officiële Battlefield 2042 forum van België en Nederland! De reveal trailer is net uit en we zijn even enthousiast als jullie over de nieuwe Battlefield en kunnen niet wachten meer te laten zien in de komende tijd!

Velen vragen het ons en ja, het komt eraan. De gameplay reveal zal plaats vinden op 13 Juni en zal te vinden zijn op ons kanaal en ik zal de link hier posten als ik deze eenmaal heb zodat je nooit ver hoeft te zoeken.

Mocht je meer willen weten over Battlefield 2042, het progressie model en hoe het verkocht gaat worden dan ben je hier aan het juiste adres (wel in het Engels). Mocht je meer vragen hebben voel je vrij ze hier te posten. Houd alleen wel in de gaten dat ik mogelijk bepaalde dingen nog geheim moet houden totdat er meer informatie beschikbaar is.

Uiteraard kun je hier terecht voor alles wat te maken heeft met de nieuwe Battlefield en we horen graag van jou wat jij er van vindt! Waar kijk jij het meeste naar uit?

Heb je de reveal trailer gemist of wil je hem graag nogmaals zien? Geen probleem! Je kunt hem hier terug kijken!

- EA_Neil

16 Replies

• hoi @EA_Neil ,

ik heb een vraag over de multiplayer. is het zo dat als een server zelf niet genoeg aan players heeft dat de server wordt gevulled met bots om toch een speelbaar server te krijgen.

en is het ook mogelijk om een private server aan te maken met alleen maar je vrienden en de rest bots. 

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    4 years ago

@kiloor4770 ,

1. Zal de server gevuld worden met bots als er te weinig spelers zijn?

Zover ik weet is deze informatie nog niet volledig beschikbaar maar wel is het duidelijk dat je dit aan/uit kunt zetten in de Battlefield Portal modes. Hopelijk hebben we hier meer informatie over als we dichter bij release komen zodat je precies weet wat je kunt verwachten.

2. Is het mogelijk om een private server aan te maken met alleen maar je vrienden en de rest bots?

Alhoewel nog niet alle informatie beschikbaar is qua privé servers zal het bijvoorbeeld mogelijk zijn een eigen privé Battlefield Portal game aan te maken voor jezelf en jouw vrienden. Je kunt hierbij selecteren of je wilt dat bots jouw game verder vullen of niet. Dus in dat geval zou je dit kunnen doen binnen deze modus. Of dit ook erbuiten kan zal nog even afwachten zijn.

https://www.ea.com/games/battlefield/battlefield-2042/news/battlefield-briefing-exploring-battlefield-portal

- EA_Neil

• ik heb ea play via steam waarom zegt de game dat ik ea play nodig heb om te spelen sync foutje ?

About Battlefield Franchise Discussie

Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.754 PostsLatest Activity: 4 months ago