[Megathread] - Battlefield 2042
Hey allemaal!
Welkom op het officiële Battlefield 2042 forum van België en Nederland! De reveal trailer is net uit en we zijn even enthousiast als jullie over de nieuwe Battlefield en kunnen niet wachten meer te laten zien in de komende tijd!
Velen vragen het ons en ja, het komt eraan. De gameplay reveal zal plaats vinden op 13 Juni en zal te vinden zijn op ons kanaal en ik zal de link hier posten als ik deze eenmaal heb zodat je nooit ver hoeft te zoeken.
Mocht je meer willen weten over Battlefield 2042, het progressie model en hoe het verkocht gaat worden dan ben je hier aan het juiste adres (wel in het Engels). Mocht je meer vragen hebben voel je vrij ze hier te posten. Houd alleen wel in de gaten dat ik mogelijk bepaalde dingen nog geheim moet houden totdat er meer informatie beschikbaar is.
Uiteraard kun je hier terecht voor alles wat te maken heeft met de nieuwe Battlefield en we horen graag van jou wat jij er van vindt! Waar kijk jij het meeste naar uit?
Heb je de reveal trailer gemist of wil je hem graag nogmaals zien? Geen probleem! Je kunt hem hier terug kijken!
- EA_Neil