Forum Discussion

focusmaverick's avatar
3 years ago

Moet van EA maar weer mijn probleem hier meldenKan niet sturen met de muisBF2042

Het probleem is er nog steeds. 

Ik speel met de toetsenbord en muis. 

Ik loop met behulp van de pijltjes toetsen naar voor of achter , wil ik naar rechts dan beweeg ik de muis naar rechts en wil ik naar links dan beweeg ik de muis naar links. 

Nu krijg ik de muis niet meer zo ingesteld , van de een op andere dag was het probleem ontstaan. 

Bij BFv is het wel goed. Heb zelfs BFv opnieuw moeten installeren en na het installeren kon ik gelijk spelen zoals ik altijd al deed. Geen probleem.

Ik heb ook even op You Tube filmpjes gekeken hoe anderen hun instellingen hadden staan bij BF2042, daar viel mij op dat er een tabblad aanwezig is die ik er niet heb staan, dus ik denk dat er tijdens installeren iets mis gaat. 

Maar het komt er dus op neer dat ik al een 3 kwart jaar geen BF2042 meer kan spelen, nog steeds geen oplossing voor mijn probleem.

En nu niet zeggen dat het aan mijn pc ligt want deze is nieuw(in januarie 2023 gekocht) en het probleem was al ontstaan met de oude pc,

Gr. 

Edit: Moved thread to Dutch BF 2042 forums. -CM

13 Replies

About Battlefield Franchise Discussie

Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.768 PostsLatest Activity: 9 hours ago