Forum Discussion

RekkinSince1944's avatar
8 years ago

Nog steeds haperingen in het menu en tijdens het spelen

Ik heb nog steeds haperingen als ik het spel opstart, ik kan niet normaal een game opstarten of uberhaupt spelen. Ook kon ik niet zoveel vinden over eventuele oplossingen voor dit probleem :/

29 Replies

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    8 years ago

Misschien is wat verduidelijking hier wel op zijn plaats.

@EvilCouncil Wat Dark probeert te zeggen is dat een PC een wat complexer systeem is dan bijvoorbeeld een PS4. Als je een probleem hebt op jouw PC zit er niets anders op dan het probleem op proberen te lossen. Dat proberen wij hier te doen en daar is wat actie vanuit jouw kant nodig. 

Wij kunnen niet inzien wat voor programma's/instellingen/hardware je gebruikt op jouw computer en welke verandering je hebt gedaan en waardoor jouw PC het spel niet wilt opstarten, daarom geven we je deze tips mee.

Als je dat niet wilt doen, kunnen wij je ook niet verder helpen.

@DarkBanishing http://lmgtfy.com/?q=triple+a+games

• DarkBanishing's avatar
    DarkBanishing
    Hero+
    8 years ago

OK, ik dacht dat dat gewoon A titels waren, maar blijkbaar geldt die titel voor films.

Bedankt voor de link, @EA_Jason, maar ik had het reeds gegoogled. 😊

• sorry voor het (heel) laat reageren, ik heb de cleanboot uitgevoerd en daarna weer de game opgestart. Het probleem is er nog steeds. En inderdaad wat @EvilCouncil al zei; het probleem is er en nog steeds erg vervelend. Ik heb nog steeds niks gehoord van EA en kheb maar besloten om het hierbij te laten aangezien het een probleem is waar ik zelf niks aan kan doen, behalve dan een nieuwe kopie van BF1 kopen op een ander account.

MvG,

XIFFF

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    8 years ago

Hey @RekkinSince1944,

Bedankt voor jouw (late) reactie 😉

BF1 opnieuw aankopen op een ander account zal het probleem niet oplossen en is zonde van jouw geld. Je kunt desnoods contact opnemen met onze helpdesk om te zien of ze het spel over kunnen zetten naar een ander account, maat ik denk niet dat dat het probleem op zal lossen.

Het is ook zo dat BF1 veel gebruikt maakt van jouw CPU en die van jou valt ook net onder de minimale systeemvereisten.  

Het stotteren kan ook veroorzaakt worden door de grafische instellingen die je gebruikt, probeer deze te verlagen?

• Het stotteren begint al in het menu, en ik had voorheen nooit problemen met het spel tot na een update nieuwe assignments

• DarkBanishing's avatar
    DarkBanishing
    Hero+
    8 years ago

Dag @RekkinSince1944

Er is onlangs ook een grote windows update geweest. Herinner je nog wanneer je die hebt uitgevoerd?

Voor of na je problemen begon te ondervinden met het spel?

Indien de windows update de schuldige is weet ik wel een oplossing.

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    8 years ago

@RekkinSince1944 @EvilCouncil 

Ik weet dat dit een late reactie is maar zouden jullie voor mij het volgende kunnen proberen?

1. Start Battlefield 1 op.

2. Ga naar meer -> Spelopties.

3. Ga naar het onderdeel video.

4. Klik bovenaan op geadvanceerd.

5. Zet DX12 uit (3rde van boven).

Werkt het menu nu beter?

About Battlefield Franchise Discussie

Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.772 PostsLatest Activity: 2 days ago