Forum Discussion
17 Replies
Sort By
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
@focusmaverick, probeer je het toevallig zo in te stellen?
Dat je met de pijltjestoetsen voor/achter kan lopen en naar link/rechts kan 'strafen'? En dan met de muis gewoon kan richten?Ik ben er namelijk achter gekomen dat de knoppen niet 100% werken en dat je op de rechterkant van de knop moet drukken om de prompt te zien. Alles aan de linkerkant van de rode lijn werkt niet voor de knop, de rechterkant van de rode lijn werkt wel. (Is ook zo bij Movement/On-foot etc.)
- @EA_Leeuw Oke. Bij de bovenste foto dan de muis afbeelding krijg ik die van de linker muis knop onder move Y.
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
@focusmaverick, ik weet toch echt helaas niet wat je bedoelt.
Bedoel je dat je bij beide Move Y (naar boven/beneden kijken) in de bovenstaande afbeelding het icoontje krijgt wat er onder de Move Y staat? - @EA_Leeuw Die move Y heb ik nog nooit gezien , hij geeft elke keer gelijk die muis afbeelding aan ook waar bij jouw Move Y staat .
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
@focusmaverick, dat is wel apart, want dat zijn de standaard instellingen.
Heb je al eens geprobeerd om alle keybindings opnieuw in te stellen? Zo ja, hoe heb je dat geprobeerd? - @EA_Leeuw Ik heb de instellingen overgenomen zoals ik ze bij BF5 heb staan. Foto's van gemaakt eerst. En ik heb instellingen overgenomen zoals ik ze van anderen op You Tube zag. Maar moet er iets uitgezet bij de instellingen voor gebruik van de controller?? Ik heb ook contact gehad met EA via de chat en die laatste persoon waar mee ik in de chat zat heeft het doorgestuurd naar de BUG afdeling.
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
@focusmaverick, je probeert toch met toetsenbord en muis te spelen? Dan hoef je geen controller instellingen aan te passen. - @EA_Leeuw Hoi, oke , volgens mij heb ik daar ook niets ingesteld. Ik kreeg van de week een mogelijke oplossing , moest de usb van de muis eruit halen tijdje wachten en dan in een andere usb poort steken, heeft niets geholpen.
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
Hey @focusmaverick,
Tja, dan weet ik helaas ook niet meer precies wat er aan de hand is, ben ik bang. ☹️ Helaas lijkt niks te werken. - @EA_Leeuw Hoi.
Ja helaas. EA weet het ook niet. Misxchien dat ik toch nog een nieuwe 2042 koop kijken of die wel goed is.
Gr. - EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
Hey @focusmaverick,
Nee, dat zal niet nodig zijn. Iets wat wij ook niet aanraden. Ik zou het ook persoonlijk niet doen. - EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
Hey @focusmaverick,
Je kunt toch wel het spel spelen? Het probleem, of feedback (ik weet het ook helaas niet precies), is toch dat je niet de toetsen indeling kunt gebruiken zoals je graag zou willen? Of is er een ander probleem? - @EA_Leeuw ja sturen met de muis kan ik niet meer.
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
@focusmaverick, heb je al eens alle inputs gereset en geprobeerd opnieuw in te stellen?
Normaal is het inderdaad zo dat je met de muis gewoon moet kunnen sturen (je actieve beeld), en met WASD kunt lopen. Maar jij wilt gewoon met de muis kunnen blijven sturen en dan met de pijltjes toetsen lopen, toch? - @EA_Leeuw Klopt , of je nu met pijltjes of de wasp speelt maakt niets uit. Het probleem is het sturen met de muis.
Maar nieuw spel is geen optie??
Gr. - EA_Leeuw2 years ago
Community Manager
Hey @focusmaverick,
Excuus voor het late antwoord.
Nee, ik vermoed dat het opnieuw aanschaffen van het spel de situatie niet voor je zal veranderen.
Zou je misschien nogmaals een screenshot/video kunnen delen waarin te zien is om welke instellingen het precies gaat volgens jou, en wat jij in het spel zelf te zien krijgt?
About Battlefield Franchise Discussie
Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.757 PostsLatest Activity: 17 days ago