Forum Discussion

ScHeLiE-NeLiE's avatar
ScHeLiE-NeLiE
New Adventurer
4 years ago

spelen met vrienden op eastcoast server opeens westcoast ping

hallo ik speel altijd met vrienden batlefield op eastcoast servers  eigenlijk al 21 jaar en niet anders normaal heb ik een ping van 103 op eastcoast servers  maar sinds de laatse patch en  lagfix  ongeveer heb ik ineens een westcoast ping van 167 op een eastcoast server  iemand ander die problemen ook  ? nu kan ik niet met mijn vrienden spelen omdat 167 is wel een beetje te hoog 103 ping is nog wel acceptabel  maar boven 135 / 140  niet meer  

waar kan dit aan liggen ? heb het nooit gehad maar nu ineens 

eastcoast ping is normaal 103  nu dus 167+

westcoast ping is normaal 165   nu niet gechecked   te hoog   gewoon

euro server ping  =  19  en nu ook gewoon 19 gechecked  

kan het aan de routing liggen van de ea servers ? iemand een idee ?

ik zou het fijn  vinden om gewoon weer gewoon  met mijn eastcoast vrienden te kunnen spelen 

5 Replies

• Het zou kunnen zijn dat er misschien een onderhoud plaatsvind op een tussenliggende server van de eastcoats en dat je nu via een andere omweg daar nu opkomt en dan is het mogelijk de je ping hoger ligt. je hebt best kans dat het van de week weer een normale ping hebt die van 103 wat ik zelf nog behoorlijk vindt. Daarom gaat mijn voorkeur uit naar euro server. Dat scheelt je ook in lagging.  groet INSIDER_NL

• ScHeLiE-NeLiE's avatar
    ScHeLiE-NeLiE
    New Adventurer
    4 years ago

thnx ik zal het in de gaten houden en ja  maar als je 103 ping gewent bent in 21 jaar battlefield spelen weet je niet beter  lol en lag heb ik geen last van gewoonte he  en speel graag met vrienden   om de lol   denk een leeftijds dingetje ....... ken ze al  15+ jaar  lol

• INSIDER_NL's avatar
    INSIDER_NL
    Seasoned Ace
    4 years ago

@ScHeLiE-NeLiEkan ik me goed voorstellen, nu hopen dat alles goed gaat met de update 23 juni Battle pass, speel zelf ook al bf vanaf bf1942 heb de hele collectie compleet. hoop voor je dat het snel is opgelost met je ping.

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    4 years ago

Hey @ScHeLiE-NeLiE,

We gaan hier even verder, aangezien ik zag dat je dezelfde post op het ENG AHQ had geplaatst.
    Laat ik mijn antwoord even plakken hier. 🙂

Het is vrij normaal dat je ping van tijd tot tijd fluctueert, afhankelijk van de kwaliteit van de verbinding/regio waarin je speelt/de afstand tot de servers enz., vooral wanneer je gewoonlijk op servers speelt die zich buiten je regio verbinden, zoals zelf uit de EU komen en spelen op servers in de VS-Oost regio. De recente update, patch 0.4.1 (voor pc, 0.4.1.1), zou hier geen invloed op moeten hebben.

@INSIDER_NL maakt inderdaad een goede opmerking. Het kan heel goed zo zijn dat er ergens onderhoud is op een server of een externe partij wat er nu voor zorgt dat je een nog hogere ping hebt naar de VS-Oost servers toe. Het beste kun je dit even in de gaten houden. Ik hoor in ieder geval graag over enkele dagen of dat je hier nog steeds last van hebt.

*On a side note; leuk om weer een NL Battlefield berichtje te lezen. 🙂

• ScHeLiE-NeLiE's avatar
    ScHeLiE-NeLiE
    New Adventurer
    4 years ago

klopt en gelukt heb herinstalatie gedaan  van windows e.d. en dat heeft het opgelost maar het oude probleem is weer terug met ook de nieuwe voeding lol dxgi device hung error en heb maarw eer  mijn videokaart moeten underclocken om uberhaupt in het menu van spel te komen en  mijn videosettings te veranderen maar  moet toch ook spelen met underclocked videokaart ,,,,,

About Battlefield Franchise Discussie

Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.775 PostsLatest Activity: 3 days ago