Forum Discussion

VReal1ty's avatar
VReal1ty
New Adventurer
7 years ago

Wallhack, ... , ... in BFV

Sorry dat ik er over moet beginnen:

Vandaag  al 2 mensen moeten gemeld met een wallhack.

Ook alle twee gewoon door een dikke muur heen schieten.

Het lijk erop dat cheating in BFV alleen maar meer wordt.

Dit gaat ten kosten van o.a. mijn game plezier.

Ik wordt er ..... van.

Een er van had 125 Kills,  3 Dead in een ronden.

Vraag:

Kan EA niet het zelfde doen, als dat spel waar je ook in kan bouwen en begin met Fo......

Daar  wordt cheating hard aan gepakt en je krijg bericht terug.

Het melden kan daar heel makkelijk tijdens maar ook na de ronden.

Daar werken ze met een unieke code per profiel van de speler.

Jammer EA, kom op maak de gameplay weer leuk a.u.b. (en snel mensen lopen helaas weg)

BF Fan

15 Replies

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    6 years ago

Zelf heb ik Firestorm nog niet gespeeld, ik kijk meer BR op bijvoorbeeld Twitch dan dat ik ze speel. Teveel druk en stress :D

Ik wel wel een tijd lang Apex Legends gespeeld op de PS4.

Maar goed, super bedankt voor de info en jouw inzet en dat je de spelers rapporteert. Voor degenen die andere spelers ervan verdenken van vals spelen, kan je deze link gebruiken om ze te rapporteren:

https://help.ea.com/nl/help/faq/report-players-for-cheating-abuse-and-harassment/

• Ohhhhhhhh , te veel stressssss en druk = niet goed voor je bloeddruk ! 

Ik heb dan toch nog een brandende vraag: Hebben jullie ooit met elkaar geoefend hoe je specifiek naar wallhack gebruikers moet kijken! 

Zoals ik al vermelden, in onze oude clan lieten we members wallhack gebruiken en moesten ze er uit plukken. 

Hier toen der tijd heel veel van geleerd en was een pracht tijd. 

Dan heb ik nog een laatste vraag: In firestorm  samen spelen met een ander in solo, is dat toegestaan????? 

Anders hen ik er nog wel een heel stelletje om aan te geven. 

Mocht dit wel het geval zijn, vind ik dit een keuze die not done is. 

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    6 years ago

Ik kan helaas geen informatie vrijgeven over anti-cheat en hoe wij te werk gaan met cheaters. 

Het enige dat ik je aan kan raden is dat je spelers rapporteert wanneer ze het spel bederven of wanneer je ze ervan verdenkt dat ze vals spelen. 

Of het toegestaan is of niet durf ik niet te zeggen, die informatie heb ik niet. 

• Wat te doen als ik telkens weer spelers tegen kom die wallhack gebruiken in bf5  Firestorm solo  waarvan je geen profiel kan vinden ?

(gebruikersnaam verwijdert) is er zo een van en niet te vinden 100% dat deze vent wh gebruikt. 

En nog steeds onbegrijpelijk dat er velen samen spelen in firestorm solo , deze telkens aangeef en keer op keer weer tegen kom. 

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    5 years ago

Ik heb de speler naam even weggehaald omdat we geen name and shame toelaten op dit forum en ook reports via deze methode niet hanteren. 

Als de optie er in-game niet is volg dan de stappen op deze link en volg het gedeelte voor 'zonder in-game optie' om deze spelers te rapporteren en geef hier aan welk spel en modus je speelt.

- EA_Neil

About Battlefield Franchise Discussie

Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.775 PostsLatest Activity: 5 days ago