Forum Discussion
Witam!
Niedawno temu zakupiłem grę Battlefield V. Grało mi się w niego dobrze, ale były przycinki związane z internetem, ponieważ był to internet 2.4 Ghz w tym standardzie na karcie sieciowej, dlatego zmieniłem na standard, który obsługuje 5G. Niestety odkąd zastosowałem takie ustawienia nie mogę wejść na serwery, za każdym razem kiedy próbuje dołączyć wyświetla mi się komunikat który pokazany jest na załączonym obrazku. Szukam rozwiązania już od kilku dni na youtube czy przeglądam fora. Sam nie znam się za bardzo na takich rzeczach. Zrobiłem już: zresetowanie routera; wyłączenie windows defender; dodanie gry do wyjątków w zabezpieczeniach windows. Żadna z wymienionych czynności nie rozwiązała problemu albo tylko na jakiś czas. Na wszelki wypadek sprawdziłem czy internet rzeczywiście jest wystarczający i jest.
- EA_Kuba2 years ago
Community Manager
Hej @Wafelek
Połączyłem Twój post z innym wątkiem gdzie został opisany problem podobny do Twojego.
Poproszę Cię o odpowiedź na pytania z mojego poprzedniego postu:
@EA_Kuba napisał/a:
(...)
Poproszę Was o podanie poniższych informacji:
- Platforma na której gracie:
- Gry w których problem występuje:
- Dostawca Internetu:
- Ewentualnie wcześniej wykonane kroki:
- EA_Kuba2 years ago
Community Manager
Hej @MaJeVV
Dzięki za podzielenie się z nami rozwiązaniem 🙂
@egzeztor Daj nam znać czy i Tobie udało się rozwiązać problem.
- 2 years ago
Niestety u mnie problem dalej występuje zrobiłem wszystko tak jak w instrukcji z TOYA, kartą sieciową, reinstal EA app, reinstal gry
Gry: Bf V oraz Bf 4
Łącze: kabel
- 2 years ago@Wafelek trochę dziwne to, bo wcześniej też używałem 5g ale w laptopie narzeczonej i wszystko działało, jak kupiłem swój komputer i kupiłem karte sieciową 1gb/s zmieniłem na 5g żeby mieć pełną prędkość to działało przez długi czas do ostatniego tygodnia, może aktualizacja ea coś pomieszała z dopuszczeniem sieci 5g do gry ?
- 2 years ago
@EA_Kuba @JustAlex_PL @pyrekk @Wafelek