da21699487026425 years agoDragon Age Inquisition crashes on startup Game crashes at startup. Didn't play it for years and just installed it. All drivers are updated. Running on 6700K, 16gb RAM, 2080TI
basg19904 years agoo! ik heb dit probleem ook! ga dit eens fixen. en hoe krijg ik contact met jullie!
EA_LeeuwCommunity Manager to basg19904 years agoHey @basg1990,Helaas bestaat er geen knop dit alles met een drukt op de wereld kan fixen. 😉Ik zie graag of dat ik jou ook kan helpen om het probleem te achterhalen en hopelijk op te lossen.Zou jij misschien ook een DxDiag kunnen posten?
Featured PlacesDragon Age Franchise Discussie Bezoek de forums en praat met de community over je reis door Dragon Age, de fantasierijke RPG-franchise van BioWare.Latest Activity: 3 months ago9 Posts
Dragon Age Franchise Discussie Bezoek de forums en praat met de community over je reis door Dragon Age, de fantasierijke RPG-franchise van BioWare.Latest Activity: 3 months ago9 Posts
Recent DiscussionsDAO ultimate edition (Steam) start niet Heb onlangs een nieuwe PC aangeschaft. Heb Steam en mijn games opnieuw geïnstalleerd, maar helaas lukt het niet om DAO aan de praat te krijgen (voorheen was het nooit een probleem). De launcher start...Sound Lags In Veilguard I have trouble getting the sound working correctly in Dragon Age Veilguard. It launched fine the first few times, but now the sound stutters when I open the game. I tried several troubleshooting ...dragon age origins crash hi, ik heb nu al een aantal keren mij save proberen te openen op dragon age origins. maar de game sluit zichzelf af nadat hij op het laad scherm staat begin een beetje geïrriteerd te raken heb de g...Dragon Age Veilguard saves Is het mogelijk om mijn Saves van EA naar Steam over te brengen wanneer ik de game op steam koop? Dragon Age Inquisition is niet meer op mijn origin account ik heb dit spel al een tijdje en heb al 360 uur gespeeld op Steam. om 1 of andere reden is het spel niet meer op mijn Origin account en kan ik het spel niet meer spelen, Origin wilt een code van mij...