Forum Discussion

jpalmelo's avatar
3 months ago

Account gehackt, coins weg, spelers verkocht. EA doet NIKS

Ik ben gisteren al meerdere keren in de livechat geweest alleen nooit daadwerkelijk hulp gekregen omdat jullie zeggen dat EA niks verdachts hebben gevonden, hier ga ik niet mee akkoord en ik wil een oplossing.
Het gaat om EA FC 25.
Gisterenavond was ik thuis bezig met decoreren in die avond kreeg ik om 22:57 nederlandse tijd een verificatiecode van ea. Dit heb ik op dat moment zelf niet gezien aangezien ik dus bezig was. Ongeveer 20 minuten later zag ik dat en ben ik gelijk gaan kijken op de companion app en bleek dat iemand mijn wachtwoord heeft veranderd en in mijn account is geweest.
Het grootste deel van mijn coins zijn weg, maar ook zag ik later waren spelers van mij allemaal snel verkocht en heeft hij ook die coins van mij ontnomen. Op mijn transferlijst stond plots ineens Inform Alvarez, mijn vermoeden is dat hij dus coins heeft overgezet doormiddel van die kaart.
Zoals ik al zei ben ik gisteren in de livechat geweest, maar ben ik totaal niet serieus genomen en werd er zelf meerdere keren de verbinding met mij verbroken. Bizar dat je zo omgaat met iemand die veel euro's in dit spel heeft zitten en ook al jaren dit spel doet. Ik dit wil hebben opgelost.

4 Replies

• jpalmelo's avatar
    jpalmelo
    3 months ago

Zou je dan misschien het mailadres kunnen geven aan mij?

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 months ago
    @jpalmelo,

Telefonische ondersteuning voor Nederlands is al een paar jaar gestopt, en voor het Engels ook al sinds een jaar of zo. Het is alleen chat of email, helaas.
  • jpalmelo's avatar
    jpalmelo
    3 months ago

Het onbegrijpelijke is dat ze niet zien dat er iets verdachts is gebeurt... Ik kan zelf zien dat mijn account is ingelogd op een locatie waar ik totaal niet ben geweest. En er is voor mij geen optie meer dat ik de live chat in kan. Ik snap dat jij niet zoveel kan doen, maar geen me dan in elk geval wel een contact optie die ik wel kan bereiken. Vroeger kon je bellen alleen het nummer wat er nu nog bekend is werkt niet meer.

About EA app Algemene discussie

Heb je vragen over de EA-app? Deel ze hier!103 PostsLatest Activity: 4 days ago