Forum Discussion

dekaak1993's avatar
3 years ago

Fifa points

Ik ben zo ontzettend teleurgesteld in ea

ik heb letterlijk al 700 euro in deze game zitten…

ik heb perongeluk met mijn domme hoofd punten gekocht van fifa 23 en het erop gezet…

op het begin van fifa kan je 1x je punten overzetten, ik had dat dus al ervoor gedaan maar was iets van maar 50 fifa punten dus niks… nu staat er nog 2800 op fifa 23 en fifa wil totaal niet mee werken om deze punten over te zetten… ik vind dit heel kinderachtig

je kan ze ook gewoon niet bereiken via de telefoon meer. 

Ik kan ook niet meer komen in de chat box dus moet heletijd dagen wachten voor een reactie… heb al 5 mederwerkers gesproken… ik kom gewoon niet verder verschrikkelijk! 

iemand enig idee wat ik kan doen? 

gr steve

2 Replies

• Hey @dekaak1993,

Jammer genoeg kan je met dit soort problemen echt alleen bij de klantondersteuning terecht:

Hier vind je alle opties: EA Help gebruiken

Klik op accountondersteuning voor hulp bij je accounts etc. 

EA Help: officiële ondersteuning

De Nederlandstalige en Engelstalige ondersteuning zijn op deze tijden te bereiken:
    De Nederlandstalige e-mail en chatsupport is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10:00 u. tot 19:00 u. 

De Engelstalige e-mail en chatsupport is 24/7 beschikbaar. Je kunt ook via X contact opnemen EA Help (@EAHelp) / X (twitter.com)
    Houd voor de zekerheid al jouw gegevens bij de hand, zorg dat ingelogd bent op deze AHQ pagina's en ook snel toegang hebt tot je e-mail account.

About EA app Algemene discussie

Heb je vragen over de EA-app? Deel ze hier!118 PostsLatest Activity: 2 days ago