ik heb een aantal jaren geleden de sims 4 via origin gekocht en we hebben het altijd kunne spelen zonder problemen. maar sinds dat het is over gegaan naar EA hebben we problemen en doet die het niet meer en we zouden het graag weer willen spelen want anders is het wegegooid geld want we hebben ook medere pakketen gekocht.
DxDiag Previously: Crashed in Direct3D (stage 1). Re-running DxDiag with "dontskip" command line parameter or choosing not to bypass information gathering when prompted might result in DxDiag successfully obtaining this information
Eigenlijk betekent dit dat jouw DxDiag.txt niet volledig is.
Wat ik wel tegenkom zijn twee meldingen over een storing door: QtWebEngineProcess.exe. Omdat niet helemaal duidelijk waarom dit proces een foutmelding geeft: Zie spoilertekst:
we hebben die optie eerder ook al gehad en dat progamma zei dat die alles heeft gerepareerd.
maar vind het raar dat de sims 4 het niet doet door een grafische kaart want het helemaal niet zon heel zwaar spel het is later gekomen want hij deed het eerst wel en nu opeens niet meer.
en vind het gewoon gegooid geld als we het niet opgelost krijgen dus zou graag dat dit word opgelost
Nadat je de accounts hebt gekoppeld zou je De Sims 4 gewoon moeten kunnen spelen.
Houd er rekening mee dat spellen voor de PC (DVD-roms etc) niet geschikt zijn voor de Xbox en omgekeerd. Beidd systemen PC en Console) werken totaal verschillend.
Is er een mogelijkheid dat je met een verkeerd account hebt ingelogd op je Xbox? Of, heb je de Sims 4 ooit van de Xbox verwijderd?
Normaal gesproken wordt jouw gamertag herkend en hoef je niet opnieuw langs de store. Het basisspel van De Sims 4 is gewoon gratis te downloaden. Voor zover ik heb gemerkt zijn er geen storingen of problemen geweest bij EA of De Sims 4.
Als het gaat over accounts en/of betalingen kan je in het uiterste geval contact opnemen met de klantondersteuning. In de link zie je alle opties op een rijtje: https://bit.ly/EA-Ondersteuning
De Nederlandstalige e-mail en chatsupport is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10:00 u. tot 19:00 u. via deze link: https://help.ea.com/nl/contact-us Houd voor de zekerheid al jouw gegevens bij de hand en zorg dat je ook snel toegang hebt tot je e-mail account.
nee het is ons niet gelukt om het aan de gang te krijgen helaas.
maar ik had wel een ander vraagje want ik ben nu meer Sims4 gaan spelen om me xbox maar kan ik de packs die ik heb gekocht op me pc ook op me xbox krijgen als ik bijv. inlog op het zelfde EA account?
groetjes christel
About EA app Algemene discussie
Heb je vragen over de EA-app? Deel ze hier!118 PostsLatest Activity: 13 days ago