Forum Discussion

Mpvl1212's avatar
4 months ago
Solved

I cannot enter my emailadress

Beste lezer,

Ik heb al een hele lange tijd een account bij jullie. Deze staat nog op een oud email adres waar ik niet meer bij kan. Ik heb al een aantal jaar geen fifa / eafc meer gespeeld en ben dit jaar weer begonnen. Alleen om in te loggen bij de servers moet ik elke keer opnieuw mijn identiteit laten controleren bij de aanmeldingsverificatie, waar dit terecht komt op de email waar ik niet meer bij kan. Nu kan ik wel ‘terug’ klikken en een ander email adres (mijn huidige) intikken en een code ontvangen, maar dit is constant en heel vervelend. Daarnaast heb ik bij Ultimate Team geen seizoensoverzicht voor verdere progressie… 

Dit moet echt anders kunnen/moeten. 

U mag mij ook bellen, dat is sowieso makkelijker. Alvast bedankt!

[Moved to EA app NL - EA_Barry]

• Hoi @Mpvl1212,

Helaas kunnen we niet helpen met accountproblemen hier op de forums, maar onderin dit atikel is er een link om een chat te beginnen met ons live support team. Zij kunnen kijken hoe ze je kunnen helpen om je accountgegevens te wijzigen.

1 Reply

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    4 months ago

Hoi @Mpvl1212,

Helaas kunnen we niet helpen met accountproblemen hier op de forums, maar onderin dit atikel is er een link om een chat te beginnen met ons live support team. Zij kunnen kijken hoe ze je kunnen helpen om je accountgegevens te wijzigen.

About EA app Technische problemen & bugs

Heb je problemen met de EA-app? Doe mee en rapporteer bugs en vind hulp bij downloads, DLC's, aankopen en inlogfouten.120 PostsLatest Activity: 14 hours ago