Forum Discussion

Manonie19's avatar
3 years ago
Solved

Overschakelen van Origin naar EA. Nieuwe downloads werken niet.

Hallo,

Sinds gisteren ben ik overgeschakeld naar EA.

Alle Sims games worden er goed in weer gegeven, en ik heb het gister ook al gespeeld.

Nu heb ik vandaag 2 games gekocht via de EA app. En ik zie dat ik ze in het bezit heb, maar zodra ik ze wil downloaden reageert de app niet.

Wat doe ik fout?

Moet ik de downloadmap aanpassen of iets ?

• monique23051's avatar
    monique23051
    3 years ago

Yes het is opgelost!!! De EAapp werkt én mijn games zitten in mijn spel. Heb contact gehad met EA en ze zeiden dat het opgelost moest zijn en ja dat was ook zo. Dankjewel,

Groetjes Monique

27 Replies

• Ik heb hetzelfde probleem.... sims4 aan het werk gekocht op 6 december (dus ruim 2 maanden geleden al) doet het nog steeds niet..... hetzelfde met honden en katten en pastel pop kit.... al 2x contact gehad met EA.... moet blijven afwachten volgens hun. Met origin deze problemen nooit gehad. Pas sinds de EA app.

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 years ago
    Hey @Mandy__Nov89__,

Wat bedoel je precies met dat de uitbreidingen het niet doen? Zie je ze niet als aangeschaft in de EA app en lijkt het erop of dat je ze nogmaals moet aanschaffen, of zie je ze in-spel niet?
  • ineschoutei's avatar
    ineschoutei
    3 years ago

Mijn Sims loopt vast sinds ik van Origin moest overschakelen naar EA. De sims is gedownload in EA maar start niet op. Bij 'Repair' kan ik de fout ook niet vinden.

• ineschoutei's avatar
    ineschoutei
    3 years ago

Heeft Bij mij niet gewerkt.... Mijn sims geeft nog steeds foutmelding als ik het wil starten.

• monique23051's avatar
    monique23051
    Seasoned Ace
    3 years ago
    @ineschoutei Hoi, zou je kunnen proberen, ik heb met ze gechat dat werkte uiteindelijk sneller voor mij maar het bleek gewoon aan de app zelf te liggen in mijn geval. Sorry dat ik je niet verder kan helpen hiermee. Succes. Groetjes Monique

About EA app Technische problemen & bugs

Heb je problemen met de EA-app? Doe mee en rapporteer bugs en vind hulp bij downloads, DLC's, aankopen en inlogfouten.166 PostsLatest Activity: 10 days ago