Solved
Forum Discussion
monique23051
3 years agoSeasoned Ace
@EA_Leeuw Hey, Ik heb nog gechat met EA (op hun forum althans) en ik hoorde dat er meerdere problemen waren met de EAapp. Heb nu 2 spelletjes zelfs die ik niet kan downloaden maar wél voor betaald heb. Baal er grondig van en hoop daadwerkelijk dat ze er iets aan kunnen doen. Is niet écht handig natuurlijk nu je ook géén Origin app meer kan downloaden ☹️
Groetjes Monique
Groetjes Monique
monique23051
3 years agoSeasoned Ace
Yes het is opgelost!!! De EAapp werkt én mijn games zitten in mijn spel. Heb contact gehad met EA en ze zeiden dat het opgelost moest zijn en ja dat was ook zo. Dankjewel,
Groetjes Monique
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
Hey @monique23051,
Sorry, ik was even met vakantie. 🙂
Er waren in de tussentijd inderdaad wat kleine probleempjes, wat ik hoorde, die ervoor zorgde dat sommige dingen niet helemaal lekker werkte met de EA app. Als het goed is, zijn die inmiddels inderdaad opgelost.
Mocht je nogsteeds tegen problemen aanlopen, laat het dan even weten!- monique230513 years agoSeasoned Ace@EA_Leeuw Dat moet natuurlijk ook gebeuren! Fijne vakantie gehad? Waar was je heen geweest? Het klopt het werkte écht niet goed 😉 hihi maar inmiddels geheel opgelost gelukkig,dankjewel!
Groetjes Monique
Ps Je weet dat ik het altijd navraag als er iets fout gaat 😉 thxxx- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
@monique23051, ja hoor, even op bezoek geweest bij het thuisfront. 🙂
- 3 years ago@monique23051 Dus je moet bellen met EA zodat zij het kunnen herstellen? Geen andere oplossing mogelijk?
- monique230513 years agoSeasoned Ace@ineschoutei Hoi, zou je kunnen proberen, ik heb met ze gechat dat werkte uiteindelijk sneller voor mij maar het bleek gewoon aan de app zelf te liggen in mijn geval. Sorry dat ik je niet verder kan helpen hiermee. Succes. Groetjes Monique
About EA app Technische problemen & bugs
Heb je problemen met de EA-app? Doe mee en rapporteer bugs en vind hulp bij downloads, DLC's, aankopen en inlogfouten.150 PostsLatest Activity: 8 days ago
Recent Discussions
- 8 days ago
- 13 days ago
- 13 days ago
- 16 days ago
- 26 days ago