Forum Discussion
@88majlo w czasie logowania do EA app odhacz opcję "Nie wylogowuj mnie".
Jeśli EA app uruchomi się a jedyne co zobaczysz to czarny ekran, pobierz Visual Studio 2013 (VC++ 12.0) zgodnie z sugestią zawartą tutaj.
czy to beznadziejne ea app zacznie kiedyś działać? nie jestem żadnym informatykiem i zwyczajnie nie znam się na wielu takich rzeczach. Co za * wpadł na pomysl wypuszczania nowej aplikacji która powoduje tyle problemów, jak czytam nie tylko u mnie... Origin już nie dziala, ea app też nie działa, gdybym nie wydała tyle pieniedzy na gry które tam mam a które moglam sobie piracko i za darmo pobrać z neta nie przejęłabm się tym nawet. Proszę o łatwą instrukcię krok po kroku jak uruchomić tą cudowną aplikację ea app, skoro wymaga to tyle zachodu to rozumiem że musi być jakaś najwspanialsza a świecie. Póki co NADAL mam czarny ekran.
- kreatora2 years agoRetired Hero
@mojnickwymiata
Taka sugestia..
Dodaj te 3 foldery: w Windows Defender do "Kontrolowany dostęp do folderów" Programy antywirusowe oraz sam Windows Defender bardzo nie lubią tej EA apki nie wiadomo dlaczego...
EA ap
Origin Games
EA Games – (jeśli się wykreował już)
https://support.microsoft.com/pl-pl/windows/zezwalanie-aplikacji-na-dost%C4%99p-do-folder%C3%B3w-kontrolowanych-b5b6627a-b008-2ca2-7931-7e51e912b034
Dobrze jest takze zrobic to samo w Wykluczeniach
https://support.microsoft.com/pl-pl/windows/dodawanie-wyj%C4%85tku-w-us%C5%82udze-zabezpieczenia-windows-811816c0-4dfd-af4a-47e4-c301afe13b26
Gdzie znajdziesz te foldery :
EA ap oraz EA Games foldery
Kliknij znaczek Windowsa w lewym dolnym rogu ekranu odszukaj na liscie System a dalej po kliknieciu w to odszukaj Moj komputer > dysk C > Program Files
tam : znajdź foldery EA Desktop oraz EA Games - jesli sie juz wykreował
Origin Games
Kliknij znaczek Windowsa w lewym dolnym rogu ekranu odszukaj na liscie System a dalej po kliknieciu w to odszukaj Moj komputer > dysk C > .> Pliki programów (x86) > Origin games
Steam