Forum Discussion

3879d451f36ccd5b's avatar
3 months ago
Solved

Account connected to disabled.ea.com email adresss

How can I fix this?  My account is connected to a @disabled.ea.com email adres. I want to connect my ps5 to ea to play fc25 online. It won’t let me. 

• Hoi 3879d451f36ccd5b​,

Welkom op de Nederlandse forums! Het lijkt erop dat je gekoppeld bent aan een out, uitgeschakeld EA account. Die kan je herstellen door de wachtwoord te wijzigen via het originele emailadres, maar als dat niet lukt (of als je niet meer het emailadres weet) dan raad ik je aan om contact op te nemen met ons klantendienst. Zij kunnen kijken hoe ze je kunnen helpen.

1 Reply

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 months ago

Hoi 3879d451f36ccd5b​,

Welkom op de Nederlandse forums! Het lijkt erop dat je gekoppeld bent aan een out, uitgeschakeld EA account. Die kan je herstellen door de wachtwoord te wijzigen via het originele emailadres, maar als dat niet lukt (of als je niet meer het emailadres weet) dan raad ik je aan om contact op te nemen met ons klantendienst. Zij kunnen kijken hoe ze je kunnen helpen.

About EA Algemene Vragen

Op zoek naar een plek om te posten? Als je onderwerp niet in een specifiek gameforum past - of het om EA-accounts, algemene vragen of brainstormideeën gaat -, dan is dit de plek!102 PostsLatest Activity: 4 hours ago